• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

hmmm, jag kanske inte har så bra råd där faktiskt. För vi hade faktiskt dans på bröllopet. Jag tycker inte om styrdans men jag gillar att rocka loss i övrigt.
    Vi försökte ha lite roligare och rockigare musik så alla kunde dansa. De som ville dansa styrdans (gamlingar) gjorde det och vi andra hoppade upp och ner som idioter
    var extremt roligt att se min käre mor dansa loss till Kiss- heavens on fire en given succe

• viktualia

*fnissar frenetiskt* min svärmor och Heavens on fire ..... så otänkbart att det är risk att jag skrattar så jag ramlar av stolen... *varningslampan blinkar*

Hm... tjaa alltså jag gillar att jazza loss till nämnda låt och annat dylikt... men min m2b uppskattar inte dans av någon variant... jaja... vi får suga vidare på den karamellen...

/Viktualia som nog får försöka tänka på något annat snart... annars kommer rumskompisen undra vad det är för fel på mig... och börjar jag yra om svärmor och Heavens on fire.. hm... då vet jag VAD som händer...

*asgarvar*

• nu är jag fruL

Ha ha att se min svärmor rocka loss till heavens on fire skulle ha varit grymt särskilt som hon hade folkdräkt! jag hade skrattat mer än jag gjorde

Min make är inte heller så dansant, men det är kul för dom som är det. han hänger så gärna i baren och hinkar whisky och grogg och jag rockar så gärna.

Ska jag vara helt ärlig så var det mest tjejer på dansgolvet och grabbarna hängde vid baren
    Men så är det alltid på våra fester

kanske också borde slita mig

Fast inte än

• viktualia

hm.. men om man nu ska lämna risken för att tjejerna dansar och herrarna hänger i baren... tjaaa jag har nån slags vision om att det ska gå att lösa det hela...

...måste bara säga att jag faktiskt jobbar rätt hyfsat just nu... samtidigt.... *klappar mig själv på huvudet* (eftersom inte nån annan gör det)

• nu är jag fruL

berätta gärna vad ni kommer på för aktiviteter, det är alltid kul.

Ingen klappar mig på huvudet
    fast det kan ju bero på att jag inte jobbar

• viktualia

jag kan klappa lite... om inte annat för god musiksmak... Heavens on fire är bra!!

hm... får väl rapportera underhållningskonceptet så snart vi/jag kommit på något....hm....

• nu är jag fruL

en klapp är alltid bra
    trallallalla
    ser flygande fiskar
    godis är gott
    näe nu börjar jag bli mer tokig än vanligt

nog dags för kaffe efter att ha slitit så hårt

• viktualia

"Survivle kit" för tossiga BT-brudar (eller åtminstone mig): Salta Bönor (lakriskarameller från Granit), ordentligt kylt vatten, schysst musik i webradion i lurar och en lagom dos BT!

Kaffe är svårt eftersom mjölken är slut och jag är för lat för att fixa ny....

• nu är jag fruL

intressant...
    salta bönor! låter fint men farligt, precis som en själv

Mitt survival kit består av tonvis med kaffemaskinens cappucino, fanta och röda ferrari bilar (ingen favvo men det bästa som går att köpa på jobbet)

dock ingen web radio heller...
    stackars stackars mig

• viktualia

salta bönor provianterar jag när jag är i närheten av en Granitbutik...finns inte här på landet. webradio funkar strålande med vanliga hörlurar kopplade till datorn. vad gäller godisutbudet här: jobbar på en väldigt stor arbetsplats med resturang, kiosk och café i huset... två trappor ner till glass och annat gott! hi hi!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...