• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • ica i rutan

Hehe...fruL: Har du abstinens efter :o eller vad menar du...? :?

• Jessie76

Hmmm.......
    Tack för underhållningen på jobbet - jag jobbar förresten på en bilfirma - och kunderna undrar en del när man sitter och asgarvar framför datorn Oops i did it too

• ica i rutan

Men Jessie! Inte :o du väl på jobbet? :?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• viktualia

nu är jag fruL - du ställde en fråga.. men undrar just om det inte dröjer innan du läser svaret.. hur som: restiden är 70 min men det tar ju ett tag från att man har stängt av datorn på jobbet innan den hemma är påslagen.. alltså ca två timmar.... för nu är jag alltså här igen....

• therese73

ica i rutan

va är det för nåt jag läser här????
    Det trodde jag inte om dig- jodå det är klart jag gjorde
    Har inte fått nåt mail av dig ju men det beror nog på min mail. Om du orkar o vill får du jättegärna skriva om till en annan adress, snälla
    stefan.isberg@finspong.com

skulle bli så himla glad då

kram kram

• Jessie76
    Jag förstååår inte vad du menar Ica i Rutan
    Att jag skulle tänka på sånt i jobbet är ju befängt

Hur har helgen vart då?
  • viktualia

fniss... tillbaka på jobbstolen och givetvis inloggad på BT...hela tiden.....

• Zozo

Ojojoj.. sa lang tid tog det innan man var fast här igen da... Jag har bar loggat in fyra ganger än idag.. Pa bättringsvägen??

• nu är jag fruL

Jaha, kom till jobbet för över en timme sedan och har suttit på BT sedan dess... jag tror att jag är riktigt riktigt illa ute
    Så illa så att jag funderar på att skippa föreslagna weekend resan i helgen för att jag inte kommer ha tid att vara på BT hur jävla besatt får man bli

Undrar om jag kommer få sparken innan de med vita rockarna hinner ta mig

• Jessie76

Haha... Jag har vart här både igår och idag, men jag hann inte skriva nåt igår. Jobbar Ju

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...