• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

jag tror att de med vita rockar har det ganska hektiskt
    dom borde komma förbi här snart...

• ica i rutan

*flina* Ja, det är klart. Jag hörde att de öppnat en ny avdelning, för att kunna ta emot alla BT-omaner. ;):D

• viktualia

jag har länge grubblat över hur jag ska komma ur mitt internetberoende... en ljusning är att jag är ganska lugn när jag är borta från datorer dagar i sträck... dvs i sommarstugor och så. Alltså har jag något slags hopp om mig själv...
    Och en annan fundering: Är inte så säker på att jag skulle vara tokeffektiv på jobbet om jag inte kunde slösurfa hit bland annat. Skulle nog snarare vara frustrerad.. Fast som ni andra grubblar över... det går ju "rätt" mycket arbetstid till BT och andra skojiga ställen på nätet....

• nu är jag fruL

Kan man lugnt säga...
    Men vad sjutton det är ju fredag!
    Fast å andra sidan, jag kommer ju vara här lika mycket på måndag också...

• ica i rutan

Men tänk ändå vad mycket vi har LÄRT oss här på BT! Fattar inte hur folk fick ihop bröllop förr i tiden när inte BT fanns. ;)

• nu är jag fruL

fick dom verkligen ihop det?
    kan jag omöjligt tro

Jag tycker egentligen att alla runt oss och då särskilt våra män/killar ska vara tacksamma mot BT. Tänk hur mycket bröllopsnojor och funderingar som vi kan få utlopp för här så att vi slipper trakassera dom med allt!

• viktualia

nu är jag fruL - det där håller jag verkligen med om! jag får utlopp för alla "bridezilla"-tendenser genom att härja här. I verkligheten är jag tvärlugn och tror stenhårt på att det blir ett bra bröllop som inte blir överarbetat! Ingen noja alls, tack vare BT!!!

• ica i rutan

Håller verkligen med er båda!!! Det är samma sak för mig. IRL är jag lugn och säker och alla ser mig som en otroligt välplanerad brud som inte tvekat en sekund på att allt blir perfekt! ;) Verkligheten är inte riktigt så, men alla fantastiska BT-oholics har gjort att jag NÄSTAN är så lugn som jag ser ut! :D

• ica i rutan

Jisses...tänk om jag hade utsatt stackars m2b för det han redan får...PLUS allt jag får utlopp för här???!!! :o Oh my god säger jag bara. :D

• nu är jag fruL

Ja frågan är om det verkligen blivit något bröllop då alltså om man inte härjat här?
    Egentligen borde de här skälen till att vi håller oss lugna medföra att vår vistelse på BT borde sponsras
    Jag ska tala om för min man att om han vill att jag ska fortsätta vara lugn och rar får han köpa mig en ny bärbar dator så att jag kan ha BT med mig på semestern

vem vet hur tokig jag kan bli utan BT...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...