• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • therese73

ica

om du ser det här så kom jag inte härifrån förräns nu, hemskt va??!!
    Kvart i 6!!!
    Men nu kommer min m2b så nu MÅSTE jag åka,

• ica i rutan

Hahaha Therese... stackars dig, kunde du inte slita dig? Fick m2b-stackarn vänta i bilen medan du "jobbade" färdigt på BT? :? Hahaha....

Jag sitter vid datorn hemma och mumsar marknadsgodis nu. :D Vi har "lövmarknad" i Karlskrona dagen före midsommarafton varje år, och det är enda gången på året jag tillåter mig att köpa marknadsgodis. :D Mmmm....nougat och marsipan är favoriterna! :D:D:D:D

Förresten, när ska du gifta dig? :p

• 22/7-06

min sambo tycker att jag sitter alldeles för länge framför datorn nu när jag hittat BT. :)

• ica i rutan

22/7-06:
    Haha, välkommen i gänget! :D

Detta är tråden för anonyma BT-ister. :D
    Vi stöttar varandra här, men eh...kanske inte till att ta oss ur beroendet utan....tvärtom. :D

• ica i rutan

Therese
    Glöm frågan om när du ska gifta dig, jag hittade svaret i en annan tråd. :D:D:D Hahaha...den som söker skall finnaaaaa.... *med mörk, allvetande röst*

:D

Men allvarligt, vad kul!!! Då följs vi ju åt nästan hela vägen! Iiiiih! :D

• therese73

ica

ja, vi kommer att vara med varann nästan hela tiden...jag är lite före dock
    men sen kan vi utbyta erfarenheter och titta på bilder kanske tom??

längtar................

Höres imorgon va ica i rutan???

ska sova nu.....kanske

• ica i rutan

Therese:
    Jaaaa! Vi får utbyta foton sen! :D Kul med någon att byta idéer med... :D:D:D

Idag har jag köpt ett halsband till utstyrseln! :p Snart är allt klart.... Hihiiii! :D:D:D

• therese73

ica i rutan

Va kul att höra av dig!

Ja foton sen, ideer nu kul!!!

Midsommar gått bra? Fått några bra sista-minuten-ideer, eller några "aldrig-i livet upplevelser" från bröllopet i helgen? Hade du kul?
    Ska vi peppa varann med viktnedgång?

Får gärna maila mig om du har tid och lust eller bara jättetråkigt nån kväll och faktiskt kan slita dig från BT
    theresebackstrom_3@hotmail.com

ha det bra nu, kram//Therese

• ica i rutan

therese:
    Jag har mailat dig! :D

Hehe...näää, några "absolut inte" fick jag inte. Jo, att vi bestämde oss för att ha barnfritt tackade jag de högre makterna för. Ett par hade med sig sin 2-åring trots att det var barnfritt. De hade frågat om det gick bra, och de fick löfte om att få ta flickan med sig. Dessvärre lät hon och "härjade" heeeeela vigselakten, så jag kunde inte koncentrera mig överhuvudtaget på vad som hände. :[ Likadant på festen, varenda tal lyckades hon "babbla bort". Trist med föräldrar som inte kan visa respekt för de andra gästerna tycker jag!

För övrigt var det ett jättetrevligt bröllop! :D Jag är sååååå sugen nu, och det första min m2b sa när vi vaknade dan efter var "jag vill gifta mig med dig nuuuu!" :D

• ica i rutan

Hähähä... kom precis på mig själv med att återigen sitta och bläddra bakåt i mina favorit-trådar för att ev hitta nåt gammalt inlägg att svara på. Bara för att ha nåt att involveras i, liksom... *suck* Denna BT-drog...hur farlig som helst! :D

När kommer männen i de vita rockarna och hämtar mig? :?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...