• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • therese73

hej alla medBT-galningar

Ja tänk att det är så svårt att slita sig från detta forum..... Hur blir det när man är fru??? Då är man väl här ändå kan jag tänka mig
    För mig är det lite som istället för en vännina på nåt vis. Är relativt nyinflyttad och har inte hunnit skaffa mig några vänner då jag fick barn och inte hann jobba så länge( och de jag jobbade med var inga potentiella vänner).
    Tyvärr så gillar jag inte öppna förskolan så mycket heller här, men får väl offra mig nån gång för min sons skull. Men då är det tur att BT finns

• ica i rutan

Hehe...det sjuka är att när jag svarat i alla trådar jag "är igång" i och inte egentligen har så mycket mer här att göra för tillfället, ja då börjar jag kolla bakåt bland inläggen för att hitta nya spännande trådar! Herregud...helt knas! :D

• therese73

ica i rutan

haha nu gjorde jag precis som du
    Satt och titta över mina favoriter och hittade nåt att svara på som var ett tag sen det var uppe. Men det är ju kul att inte trådarna bara går och "dör" so to speak

• ica i rutan

Hahaha.... precis. Det är ju viktigt att vi _ansvarar_ för trådarna så de inte bara går och självdör. :D:D:D:D:D

• nu är jag fruL

det är kul att se att det är fler än jag som hoppar runt bland olika trådar
    vill bara att inläggen ska komma snabbare
    och fler
    och oftare
    är hungrig men kan inte slita mig en sekund!

• therese73

ja precis, hur skulle det se ut????????

Nu måste jag åka och storhandla snart inför midsommar men min m2b och 3 barn, jag som trivs så bra här......

Kommer att få abstinens på ICA Maxi

Blir väl en stund ikväll oxå kan jag tänka mig

• ica i rutan

Visst är det helt sjukt!!! Man sitter här och tänker att "suck, vad drygt...ingen som svarat än?"...och så måste man skriva i nån annan tråd sålänge. My god.... :o

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

therese73:
    Hihi...ja, hem till BT så fort du kan! Det räcker med mjölk och bröd. *S* :D

• therese73

Jaaaaaaaaaaaaaaa, precis så är det
    *asg*

Men va skönt det är att höra att det finns fler

ica- var sitter du och skriver, jag är i Finspång

• ica i rutan

therese:
    Jag sitter i Karlskrona! :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...