• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Rockbröllop

Hihi...jag e en relativt nybliven BT:are. Snacka om att en helt ny värl öppnade sig, fått massor med idéer och så känns det som vi e systrar för att vi har samma sak att se fram emot och för att vi går igenom samma känslostormar kan jag gissa!

Det går dagar då jag fastnar totalt... hjälp! Aldrig varit så beroende av nåt tror jag :D

• Sister of the Night

Jo. Man fastnar lätt... :)

• ica i rutan

*ASG* Fantastiskt.... BT kryllar tydligen av addicts. :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Då är jag inte ensam, förstår jag. ;)

• Proppen81

Visst är det skönt att veta att det finns fler?? :D

• fiafiber

Jag heter fiafiber o jag är bt-ist,,,,

Får jag ett hej fiafiber?

• JlovesM

hej fiafiber!
    vad BRA gjort av dig att våga erkänna att du är BT-ist!

själv sitter jag här och skriver med ett pekfinger och en skrikande bebis på armen... men gå härifrån..??? -NÄÄÄÄ, det vill jag ju inte...

• fiafiber

Been there, nu så är han så stor att han har sin pipmugg & häller vatten på golvet. Men lämna datorn & BT? Nix-pix....

• Sister of the Night

Hello everybody.

My name is Sister of the Night, and I'm an BT-addict....

:D :D :D

• Wire

Hello sister & alla andra.

Jag är nygift, kan inte släppa BT, skulle ha städat & fixat m mycket mera idag men har suttit vid datorn några timmar istället...

• MiaVinterbrud

Jaha...då är det dax att erkänna missbruket, jaa, jag är BT-ist och har varit det sedan ringen kom på fingret. Räkna med att se mig här fram till 07-07-07 och förmodligen i alla mina lyckliga dagar där efter.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...