• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • bröllop2006

jag paniksurfar på BT så mkt jag bara hinner nu för att få ut så mkt som möjligt under de 2 veckor som är kvar tills vi gifter oss!

beroende..?? oh jaaaa!

går det över efter brölloper tro...??

• Min-Ah

Här är en till "BT-Nörd"!!

Och jag är redan gift - förra sommaren, till och med, hahaha!!!!!

Sanslöst, helt enkelt!
    Hänger kvar här ännu, så lång tid eftrer bröllopet! Helt tokigt!

Fast jag trivs så bra här bland alla glada och trevliga BT-surfare!!

• happyhippies

Jag är helt klart gravt beroende, får knappt något vettigt gjort. BT är en stark drog.

• Johannabrud06

Här e en till som e grymt beroende av BT. Nu har jag sån tur att det e fotbolls VM så min m2b bryr sig inte att jag sitter här så mycket, då får han ju tv: för sig själv ....

• Ybrud

sällar mig till skaran av grava BT-holister....

Undra vad man ska bli beroende av sen då man gift sig...?

• BrendaStarr

"Fastna inte nu!" Säger sambon... och efter tre kvart måste jag erkänna...I'm an addict...

• JosseN

Min sambo säger samma sak och så sitter jag här i flera timmar. Nyss sa han: vad gör du? Och jag svarar: Inget... vaddå beroende när man till och med förnekar det =)

• Modestie

Hihihi, dagens första dos BT

• Julibrud - 06

Jag är beroende av BT, det första jag gör på morron är att kolla BT. Precis som du säger ska bara kolla så vips har det gått 2-3 timmar. Kollar flera gånger om dagen. Det hägrar skilsmässa här hemma istället för bröllop ibland

• 15juli06

:D:D:D:D Här är en till M2B tog precis ungarna med sig på stan, skulle städa inför kommande midsommarfest. Men vad gör jag sitter här på BT istället:D:D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...