• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

jag tror sparken ligger närmast för min det

Om man blir tvångs omhändertagen, får man ta med datorn och BT då?
    Då vill jag nog bli det i såna fall

• Zozo

Sitter under skrivbordet och väntar pa svar för nu är jag fruLs fraga. Far man ta med datorn sa kryper jag kanske fram igen...

• nu är jag fruL

passiv surfning
    Är det farligare än passiv rökning måntro

• nu är jag fruL

börjar få ont i kroppen av att knöggla ihop mig under bordet
    är ju lite för lång för det

Sen kan man ju inte riktigt skaka loss av skratt där heller
    Nej kryper nog fram och får helt enkelt hoppas att man får ta med datorn till hispan

fast först måste min man köpa en ny till mig

• Zozo

Jag har höjbart skrivbord! sa jag sitter kvar en stund och latsas att jag letar efter gem eller nat..

• viktualia

Själv skyller jag stenhårt på fredag eftermiddagsfenomen.... är nästan bara jag kvar på jobbet... stackars jag måste ju få ha lite skoj....

• ica i rutan

Hähähä... Klart man inte får ta med sig datorn och BT till hispan! Vad skulle det bli för avvänjning? :o *ASG*

"Ja, jo, det känns jättebra doktorn. Det låter mycket förnuftigt och bra...Nej, jag förstår nu hur skadlig datorn och BT är för mig. Eh, kan jag ta en liten paus nu? Jag behöver...öh...kissa?" :D:D:D:D:D:D:D:D:D

• nu är jag fruL

Men alltså, håller de på med avvänjning på hispan det hade inte jag fattat lite puckad som sagt.
    Nehej då kryper jag tillbaka igen...

men skriv inget kul, för jag får inte plats att skratta

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...