• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

fast tanken på detta gör att jag blir ÄNNU mer oinpirerad att jobba vill hem nu

konstigt att mina inlägg så ofta handlar om alkohol eller snusk
    vad är det för fel på mig

och varför är jag inte lika duktig och flitig som de andra på jobbet

varför är det 1,5 vecka till semester

• nu är jag fruL

tihi vad roligt det är med gubbar /transor och suckers

• viktualia

Själv avhjälpte jag lite av tristessen med att dra på webradio med favvomusiken och hämta lite riktigt kallt vatten... nu känns det lite bättre..
    Och nu är jag fru L - blir avis! dels är min m2b vansinnigt plikttrogen, dels pendlar jag som bekant och det gör inte han (utan han jobbar hemma i vår trista minihåla). Alltså är "tidig after work" med honom bara att drömma om.....

Näpp! Jag ställer mig på balkongen ikväll och höjer ett glas till er andra!

• Zozo

Jo, men jag maste tyvärr göra det för att hinna kyla ner alla - vart lilla kylskap far slag om jag lägger in allt samtidigt... Naja, EN flaska mindre gör väl inte sa mycket.. Hrm.. manga kvâllar kvar till lördag!

• Zozo

nu är jag fruL .. Hähä.. det är langt till Paris sa jag är nog trygg här med mina flaskor eller?

• viktualia

"och varför är jag inte lika duktig och
    flitig som de andra på jobbet"

...för att de antingen är tråkmånsar eller helt enkelt fejkar de också!

• nu är jag fruL

Nog för att jag är en törstig party pingla som är tokig i champagne
    Men paris känns lite långt för en spontan vålds- gästning, även för mig

men nu vet jag var du och 18 flaskor finns...så se upp

och det är bäst att jag skyndar mig snart är det vel bara 17...16...15 flaskor kvar

• nu är jag fruL

ahhhh, de kanske fejkar de med, intressant

fast med tanke på att det bara är killar här så tot jag inte att de är på just BT
    Men vilken sida kan de vara på

säkert något dirrrrrty

eller är det bara i min hjärna ?

• viktualia

beror på vad de har för specialintresse... min manliga rumskompis hänger på aktiesajter, blocket på jakt efter bil/båt/prylar och spelar poker då och då....

• Zozo

Ja det finns ett par fördelar med att bo i Frankrike och den absolut strörsta är att man kan komma över billig Champagne!!
    I helgen var jag hos mitt vittne och "testade" fyra olika champagner bara vi tva.. mums! Hon har precis fött barn sa det blev inget av ngn möhippa utan vi firade pa tu man hand i hennes pool plus att hon bjudit mig pa spadag pa torsdag! Mysigt och avslappnande även om jag far ta det pa egen hand.
    Ojoj, nu far jag nog krypa ner under skrivbordet igen - vitjackorna närmar sig! hall i tangentborden!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...