• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Granit är helt klart värt ett besök, snygga prylar och gott godis! De har jättesnygga pinaler till hemmet!

Och utan Internet hade jag inte stått ut att på "vischan"! Tackar särskilt för BT, lunar, msn och annat som gör att man har kontakt med omvärlden!

• nu är jag fruL

jag har ju erkänt att jag är en nyfiken sate så jag fortsätter snoka...

okej, viktualia hamnade på vischan pga kärlek. Jag är en inbiten asfaltsflicka från s-holm som fastnat...

men vad gör egentligen zozo i paris? hur och varför

ja det gäller ju att hålla kolla på andra surfare.
    Jag har hört att det finns så mycket snusk och pervon på nätet
    fast de kanske inte är intresserade av tanter som mig

• viktualia

Förresten... Lagerhaus har också skojigt godis... "Kärlekspiller" står det på en av deras tablettaskar...fniss fniss

• Jessie76

1. Vad f***n är salta bönor?!
    2. Jag bor 100 mil norr om Stockholm - vischan?! Vi har inte ens IKEA
    3. Så mycket som jag suttit på BT idag är jag glad att du sitter i Paris och har vitrockarna efter dig, för så j***a snabba kan dom inte vara så dom hinner till urskogen innan 17....
    4. Njut av skumpan så njuter jag av lyktstolpen

• viktualia

Salta bönor är en slags lakriskarameller som jag nyss förklarat var man kan köpa. Typ mintpastiller fast lakrits!

vischan är ett relativt begrepp - jag vet... fniss fniss.. har testat att bo i de flesta landsändar.. även Lule en sväng... i mitt fall handlar vischan om en känsla att vara långt från händelsernas centrum, långt från vänner och annat... men ödsligt? nej det är det inte!

Hälsa Herr Lyktstolpe!!!

/en som inte får sluta jobbet förrän 17 och bara längtar bort...

• Zozo

Vad jag gör här? Sa lite som möjligt???

• Zozo

Neh (eller jo) (och nu är jag alltsa här IGEN!).. min m2b rakar vara fransman sa jag fick vara sa god att flytta hit för ett antal ar sedan.. That's why!

• Zozo

Jag slutar om en timme - tralladida!

Lyktstolpar har vi förresten här med

Vischan känner jag till - i synnerhet den södra vischan i Sverige! (Där vi knappt hade lyktstolpar)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...