• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Hehe, mamma växte upp i Finländska urskogarna och hon har en förstahandsupplevelse av att man-bör-inte-slick-pa-lyktstolpar-mitt-i-vintern-saken...

• nu är jag fruL

Bra med förklädnad! smart drag

schysst att få ledigt för att gifta sig det fick inte jag

och så jäklans schysst med 2 st bröllop, det skulle jag velat haft

• nu är jag fruL

som blåst stadsbarn så har jag upplevt det hela...

fast det var en brevlåda och inte en lyckstolpe. jag kan säga att man fastnade rätt bra och att det gjorde rejält ont
    krävdes varmvatten för att komma loss och tungan blev ändå skinn flådd.

men så går det när man är lite korkad

• Zozo

Lustigt.. jag var visst ett väldigt lydigt barn och trodde pa dem som sa att det gjorde ont utan att behöva testa själv....

• nu är jag fruL

jag har ju redan berättat att jag är nyfiken i en strut och det har jag alltid varit

man måste testa för att veta
    kanske därför man halkade in på kemins bana...

• viktualia

här tar man kaffepaus och vad händer? det stormar i tråden.. hi hi...
    nu är jag fruL - du gjorde en snygg felstavning "lyckstolpe" Undrar just var de finns? Stolpar som för lycka med sig?!? Hi hi hi

Skickar en hälsning till Lule...och meddelar att jag testat ett halvår i den skojiga stan! Mer civilisation än där jag bor nu! En favvo: Shoppinghuset!!

nu är jag fruL - världen utanför din gata i Sthlm är rätt spännande...välkommen att testa! (och japp, jag har bott i Sthlm också... i 3 år..)

måste förresten säga att jag är himla nöjd med mitt nick här.. Viktualia är ju ett av Pippi Långstrumps många namn och jag känner mig ungefär så seriös

• nu är jag fruL

Ti hi alltså jag förstår inte varför jag alltid tänker på snusk... men jag menar Lyckstolpe ha ha ha jag skulle kunna ge en förklaring på vad det är men sånt får man nog inte skriva här
    och lyckstolpe plus en "sugis" det är grejer det...

Jag överdriver mitt asfaltsberoende lite
    har faktiskt landsställe med trädgårdsland mitt ute på bonn-vischan and love it!

Trivs riktigt bra med det men det är för att jag är en super mega tant!

• viktualia

onej! prydliga viktualia har gjort det igen! missat snusket...ajabaja... måste skärpa mig och gissa lite bättre... ha ha

• nu är jag fruL

det kanske inte är så att du ska gissa bättre utan JAG som måste sluta vara så förbannat enkelspårig och bara ha snusk i skallen

och hoppsan är du pryd hoppas att du kan ha överseende med en stackars stockholmstant

hmmm, undrar om det är en av orsakerna till att jag gillar att jobba med killar? de tänker i samma banor

• viktualia

jag är inte pryd... bara prydlig och lite för väluppfostrad... ha ha...
    ...och jag är lite skeptisk till att du skulle kallas tant...det verkar vara lite för mycket action i din värld för att du ska kvala in till tantkategorin. eftersom jag är gruvligt nyfiken måste jag undra hur gammal du är? (ett av flera mått på tantfaktorn)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...