• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

nej den har jag missat, fast den låter mysig. Mormödrar är favoriter bland alla tanter

Måste bara korrigera att broderi också ger tant poäng behöver inte alls vara stickning eller virkning.

Och välkommen tillbaka zozo, undrade varför du överigivit oss

vad har hänt med ica i rutan förresten. Hon som startade den här tråden för oss beroende.
    har hon åkt in på avvänjning. Eller blev hon tagen av de vita rockarna stackarn

ahhh viktualia, smart hitta kille med plånbok. Och se till att den blir större och skit i att jobba över huvud taget. Låt mannen göra det så kan du resa runt bland stora städer och bara åka till vischan och vila upp dig.
    Detta är min plan nämligen

• Jessie76

Inte en susning om den boken - inga hjärnspöken va? För då vet jag iiiiingenting

Tant... Hmmm... Ja, jag suger tacksamt åt mig av tipsen. Borde vara skönt om man fick känna sig som en pensionär iallafall - för det är väl en del av planen?

Broderat har jag gjort mycket förr om åren, men jag har lagt av mig lite på den fronten tyvärr - blev mest ett virrvarr av färger på baksidan Får väl plocka upp den hobbyn igen då.

• nu är jag fruL

fast det kommer nog inte hända

och jag gillar att jobba egentligen bara inte så här innan semestern så jag skulle nog inte passa som "hemma fru" fast på resande fot.

jag tror att jag verkar vara den största BT listen här!
    något ska man ju vara bäst på

• nu är jag fruL

åhhh, det är det viktigaste i planen. Hur ska man annars ha tid att sitta i gungstolen och dricka punsch

jag ska köpa ett nytt broderi inför semestern! så tantig är jag

• Jessie76

Hihi... Och du är väl redan fru oxå? Supernajs, du kan ju bara mysa. Och fira bröllopsdagar i gungstolen - kanske ett broderi till lilla maken?

Jag skulle då väldigt gärna vara pensionär nu på sommarn, speciellt nu när man ska planera och grejja hela tiden. Men det är ju en utopi så man får göra det bästa av situationen - right?

Usch nu måste jag nog börja jobba, annars blir jag nog arbetslös snart - då tror jag vitrockarna får bekymmer å andra sidan
    Om dom inte har fullt upp med Ica i Rutan. Vart är du??!

• viktualia

själv försvinner jag härifrån vissa stunder... mest för att stå och prata mer el mindre skrot med kollegorna... ha ha... "har du varit på vift" sa rumskompisen när jag kom tillbakaglidande nyss...

jaa jag tänkte att min m2b ska fortsätta ha en fet plånbok...men mest för att jag ska kunna fortsätta jobba med det jag tycker är skoj (eftersom samhällsvetarbranschen inte ger så fett betalt...)

• nu är jag fruL

det är bara jag som är här hela tiden och jag börjar skämmas lite
    måste skärpa mig, jag sitter ju trots allt på jobbet

näe sammhällsbranschen är vel inte raka vägen till rikedom
    fast det är vel få jobb som är...

Jag gillar också mitt jobb egentligen, jag är bara så trött så trött...
    som sagt gammal och sliten

åhhhh, bröllopsdagar i gungstolen det låter så mysigt.

• nu är jag fruL

bröllopsdagar över huvud taget låter kanon

tänk tjejer nästa år firar vi bröllopsdag! gud vad häftigt.

undrar om vi kommer fira den framför datorn och BT eller om man rent av kan slita sig och fira med maken

• viktualia

mina föräldrar, något närmare tant och gubbstadiet än jag, firar dagen då de blev tillsammans - varje år! de lagar samma sorts mat som de åt den där första gången och sitter vid matsalsborden och fnissar som nykära tonåringar...fast den senaste årsdagen var den 36:e!!! så vill jag blir när jag bli äldre!

• viktualia

Jessie76 - vad jobbar du med?? (här undgår ingen våra nyfikna ögon...fniss fniss)

/Viktualia Nyfiken

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...