• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

alla vita skor ger tantpoäng tycker jag!!!! jag fick massor för mina vita skor

kyl den, dra på dig något snyggt och lätt, kryp upp i hans knä med flaskan och säg att " vi kan vel mysa lite älskling"
    då blir han så till sig att du får hela flaskan själv

prova klänning vad kul! fast jobbigt!!!
    har du några ideer om vad du vill ha?

• Zozo

tacktack... man KÄNNER sig i alla fall väldigt snygg i klänningen..och sa länge man själv (och ev m2b) tycker det kan man ju ta och strunta i de andra!

Jo visst syns det pa hur ni skriver att ni är "mikket vackrer svenske fliiickor"

• nu är jag fruL

men gumman du är skit snygg!

jag kan leta rätt på några bilder vid tillfälle om någon skulle vara intresserad

• Zozo

Bilder är alltid kul!!

Jag är sa van att folk här blir besvikna när de ser en.. de väntar sig ett blont ursvenskt bombnedslag med stora bröst (verkar höra till stereotypbilden) och där kommer jag!

• viktualia

klänningsfrågan: jaaa nåt som funkar i oktober...kanske nåt med ärmar till och med... har spanat på några Nixamodeller... men det är ju svårt att veta hur de skulle se ut på mig?!?
    (apropå snygg så är jag 1,64 och lagom lönnfet..ha ha)

ju stilrenare modell dess bättre... för är det något som får mig att se ut som tant i negativ bemärkelse så är det volanger, rysch och pysch.... fru L - du hör inte till gänget som lagt ut bröllopsbilder på nätet eller??!?

• Zozo

Da brukar jag a andra sidan hugga till med min stereotypade fransman : rundlätt pa 1.50 med tvinnad mustasch och vitlök runt halsen, blavitrandig tröja och baguett i otvättad armhala; I regel far det tyst pa dem...

• nu är jag fruL

vaddå stämmer inte det om alla fransmän hela min världsbild rasade...

nej jag har inte lagt ut mina/våra bröllopsbilder. Tro det eller ej men jag är ingen riktig hacker
    nej vi har inte orkat fixa med alla bilder.

viktualia. Nixka har jätte fina klänningar. Jag ville också ha en enkel och stilren klänning så jag kollade på nixa. Jag ville dessutom ha ärmar (chiffong) då jag tänkte "dölja" lite tatueringar
    Men jag gjorde världens fynd när vi köpte klänning så det blve tillslut inte nixa.
    men dom har många jätte fina.

• Zozo

Jag tittade pa Lilly ocksa och tyckte de hade fina med enkla rena linjer om man ville ha en vit...

• nu är jag fruL

jag hade samma stereotyp problem när jag bodde utomlands.

alla förväntade sig den blonda yppiga tjejen
    där kom jag svartfärgat hår och platt som en pannkaka

• Zozo

KAN ha att göra med att den jag provade satt som en smäck och det var en lättnad efter att ha provat ett antal pygméeklänningar som inte gick att knäppa i det här landet..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...