• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

jooo men just nu ser det ut som att jag får sitta en timme till... bla pga BT-pladder... måste komma igenom högen av olästa dokument!

• viktualia

*hällde just lite kallvatten i håret och håller väl hjärnan lite kallare på så sätt... hårt arbetande var det*

• nu är jag fruL

nej du viktualia, det har det inte

Nej det bästa med att gömma sig under bordet är att det är inte bara de med vita rockar som inte ser en. Ens arbetskamrater vet inte heller var man är
    de tror att jag är på möte eller nåt, säkert
    perfekt faktiskt!
    Fast trångt

• nu är jag fruL

har du hjärnan i håret ?
    wow
    som sagt jag är smart

• viktualia

*asflabb*

I bästa fall isolerar inte mitt tjocka hår så väldigt, utan skallen blir lite avkyld av lite kallvatten......i bästa fall... i annat: ser jag lagom dum ut med blöt fläck mitt på huvudet

• Jessie76

Oj, ni är snabba som blixten! Inte konstigt att vitrockarna inte hinner med! Och snygga oxå!!!

Jäklar (får man säga så här? ) vad snygg du var i din klänning Zozo! Jättefin, verkligen! Nu vågar man inte lägga ut nå bilder Jag har sytt upp klänning iaf, och då begorde jag att dölja tatueringarna - inge snyggt med synliga sånna under en brudklänning tycker jag

Jag jobbar på en bilfirma - sitter i kundtjänsten. Var gärna nyfikna det är lugnt, jag pratar oxå gärna....

• nu är jag fruL

du kan vel inte se dum ut, du som är så smart och fin
    och duktig
    och har bra sko storlek
    och är blöt på huvudet...

• Jessie76

Nu ska då jag gå hem, vi ska planera musik hos storasyster - och HON HAR INGE INTERNET!!!! Hur omodern kan man vara i dessa it-dagar??! Hon har bott i grotta i 10 år tror jag...
    Så jag får försöka klara mig utan BT i två timmar, tänk på mig när ni e på balkongen är ni snälla. *snyft*

• nu är jag fruL

kolla, she is back!!
    vad i sjutton filurer har du hållt på med hela tiden jessie76?

och du har tydligen missat att jag är askorkad

du begärde att tatueringarna skulle döljas eller vaddå?
    sydde du på ärmar på en klänning som inte hade några, eller?

snälla förklara för den gamla tanten

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...