• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

inga stora tabbar i planeringen? *nyfiken*

(nu har jag värmeslag igen...dags att hälla vatten på skallen igen...)

• nu är jag fruL

jag tror inte att jag har någon chans att sno jessies kunder.
    jag menar mina, dom förväntar sig ju lite mer
    dvs vårtor, rynkor, knotiga fingrar och ett skratt som får små barn att skaka av skräck

• ica i rutan

Njaeee....jag tror inte det faktiskt. Vi började planera redan i dec -04, så vi har haft gott om tid att ordna allt. Och eftersom jag tycker detta är så fantastiskt roligt har jag betat av saker så fort jag haft möjlighet. :D

När gifter du dig, Viktualia? :?

• ica i rutan

Amen, DET är väl inte långt kvar!!?? :?:o Det går sk*tfort, jag lovar! Jag tyckte nyss jag förklarade för folk att "i augusti NÄSTA år" var det. Och nu är det 1½mån kvar! :D

• ica i rutan

Hähä, alla tanter! :D Jag har bläddrat lite bakåt för att hänga med i vad ni snackat om... Jag står för ungdomen i gänget märker jag! futtiga 27 år på nacken har jag. :p

• viktualia

jag vet... alltså har planeringen just kommit igång och vi har kommit ganska långt... ska ta tag i frågan om inbjudningar snart. har kört lite "save the date" så alla viktiga personer har redan noterat det i sina almanackor

fruL... min mail verkar ha suckat ihop.. spray är ledset idag... du får väl mailet i övermorgon.. men det blir väl skoj då också!!!

• viktualia

åhå lillaplutt ica i rutan... hi hi... jag är inte yngst längre *hoppar och studsar*

• ica i rutan

gagaga.... *jollrar o :o på tummen*

:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...