• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Jessie76

Öh jo det gick bra, fast nu försöker jag få min arbetslösa väninna att vakna så hon kan skicka bilderna för jag är på joppet just nu. Jag får återkomma med eventuella bilder på ett tag

• viktualia

inget nån värre aktivitet här idag... själv låtsas jag jobba från min hembalkong... det går sådär... ha ha ha

spännande med klänningsprojekt!!!

• nu är jag fruL

Hallo tjejor!!!!

Ahhh det är så härligt att se att ni jobbade på bra i tråden i går!
    Har precis vaknat... japp tanten sover ut och ätit frukost i solen. Är i urskogen hos svärföräldrarna och blir bortskämd

apropå 30 års gräns för tant så kan jag säga att det är inte gränsen. Inte i allafall enligt min tant definition. eftersom jag ser tanteriet som en själslig process. Jag inledde innan 30 och var därför mycket duktig nä'r jag väl blev 30

Men det är klart det ÄR vid 30 som skägget och vårtorna kommer

hur går det att jobba på balkongen viktualia? jag borde själv jobba lite ... men...

Zozo om du kollar in : LYCKA TILL I MORGON !

jessie har du något idag... ha ha ha

• viktualia

Nämen goddagens fruL!

Har mitt mail kommit fram? *nyfiken*

Jodå.. här på balkongen går det väl sådär..... har i alla fall öppnat worddokumentet och joxat lite... så.. jo... lite jobb är det nog på G. sitter vansinnigt skönt sedan jag släpat ut en fåtölj på balkongen... borde nog göra sånt oftare!

• nu är jag fruL

ahhhh fåtölj på balkongen... låter kanon
    Själv ska jag lägga mig på en filt på gräsmattan och kanske läsa lite rapport. men troligtvis blir det kaffe drickande och korsord...

MEN alltså tanten är senil
    jag har inte loggat in på min mail idag jag ska genast göra det... kan inte bärga mig

off i go....

• nu är jag fruL

Nu har jag läst mailet ! tack!!!! och dessutom lämnat ett kort litet meddelande på din sida...
    himla skoj det blir nog fler...

måste rusa till kaffekoppen.
    sköt er tjejer

• nu är jag fruL

oh oh oh vad jag är beroende
    solen skiner och hela nya delen av min familj sitter ute och fikar. men vad gör jag?
    jo springer in till datorn igen
    herregud jag är i behov av avändjninh big time!

ska du prova klänning i morgon viktualia? vad kul! det tog en hel dag för mig och min kära mor innan vi av en slump hittade ett riktigt fynd! Skit jobbigt men samtidigt helkul! och jag gillar INTE att gå i affärer!

lycka till. Belöna dig med en god middag med gott vin efteråt, det gjorde jag och mammsen på kul restaurang hon är en skojig tant min mamma

vi vill gärna se din klänning Jessie76. ica hur ser din klänning ut? finns den redan

• viktualia

jag har klämt i mig dagens lunch och flyttat in fåtöljen i skuggan...sitter alltså i dörrhålet till balkongen och har med mig fläkten... vad gör man inte för att klara av att skriva på BT... öh...jobba.... i denna värme.. hi hi hi

fruL: såg ditt meddelande... roligt roligt... ska nog uppdatera min stackars hemsida nån gång... men först måste jag ju jobba....

• viktualia

ang klänningsprojektet: jag har bokat tid hos hålans enda bröllopsklädesbutik... ska dit med kompisen imorgon. får VERKLIGEN hoppas att jag hittar något där... annars blir det krångligt värre.. men det där stället ska vara bra säger alla rykten jag lyckats nås av

• nu är jag fruL

ja jobbet är ju alltid viktigast! det är mitt livs motto

Åhhhh vad kul med klänning. Har du kollat på nätet osv så att du vet ungefär vad du vill ha

och hittar du inget i "hålan" så finns det vel "hålor" i närheten där man också kan kolla

fåtölj i dörröppningen, låter inte fel...
    jag har min kaffekopp ute på gräsmattan, men dit når inte datorn

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...