• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • ica i rutan

fruL:
    19 augusti. Så det börjar dra ihop sig... :D *pirrpirr* Hähähä...har du såna där skrumpna förvridna häxtantfingrar eller? :? :D:D:D:D

Jessie:
    Jag kämpar också med min tan, har samma "problem" ;) som du, axelbandslöst. Det är ju helt hopplöst. Jag är så duktig och kommer ihåg att kränga ner axelbanden på bikinin när jag solar, men nog f*n tar solen extra mycket JUST när jag tagit upp axelbanden igen för att gå ner o bada!! :[ Dagens i-landsproblem eller? :D:?

Viktualia:
    Självklart är det viktigt med BT!! Du har troligtvis det allra högst upp och som viktigaste punkt på din att göra-lista. Titta efter du. :D:D:D:D

• ica i rutan

Jessie:
    Ja, det var verkligen inte meningen att tala nedlåtande om ditt jobb som :o. Jag ber om ursäkt om du tog illa vid dig... Det är definitivt en yrkeskår som fått stå tillbaka allt för länge. Hur är löneutvecklingen? Suger eller..?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• viktualia

ica i rutan - jag är helt säker på att fruL har skrumpna förvridna häxtantfingrar *asgarv* hon är ju så himla gammal... hi hi hi hi hi

spännade med bröllop snart förresten - något spännande från planeringsprojektet att berätta för mig som har längre kvar?

Hm...med 8 pt text står det överst på listan:Jobba. Med 16 pt står som nummer två: Häng på BT... hur tolka?!?

• nu är jag fruL

ha ha ha, suger den

Inte ett lämpligt tillfälle att skratta ihjäl sig eftersom det pågår en mindre konferens mellan avdelningschefer precis bakom min rygg
    men ha ha ha ha

och viktualia
    du har vel aldrig skrivit ett onödigt inlägg? alla är helt super viktiga, i alla fall för mig

• nu är jag fruL

japp långa krokiga, knotiga fingrar som inte lyder
    men det värsta är min håriga vårta på näsan som hänger ner över tangentbordet
    den är verkligen ivägen

jag älskar också att ha saker på g

och jessie76, snusk är ju liksom mitt favvo ämne och har man halkat dit så...

• nu är jag fruL

näe inget mail alls
    jag tror att jag snart blir bojkottad av hela nätet för att jag är en sån gammal ond häxtant som drar snuskiga vitsar för småflickor

oj jessie76 får vi andra använda eller blir du lite avis då?

• viktualia

vårta på näsan...

nu blev det så där svårt att förklara för rumskompisen vad jag håller på med igen... dumma L...
  • ica i rutan

Viktualia:
    Det med störst pt är viktigast. Definitivt. Hahahahaha...du tror också på häxfingersteorin, bra. :D:D:D:D:D:D
    *pust* Vad som händer på planeringsfronten? Massor. :D Igår var vi i kyrkan och övade och pratade med prästen. DÅ var det verkligt kan jag lova! Sen är det stora projektet just nu att få klart vigselprogram, festprogram och börja på placeringskorten som jag glömt bort att de ska göras. :o

fruL:
    *flina* Visst är jag fyndig? :p Kom på det själv i skrivande stund... :D:D:D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

vårtan på näsan..... *ASGARV* :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nä, jag tror inte Jessie blir arg om vi :o. Jag menar, hon har ju sina kunder, vi har våra egna.
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...