• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

grattis till inlägg 400! jag har svarat på ditt mail nu minsann!

För tre var en bra idé! det är sant att man inte ska undanhålla nästa generation något så gott som vin... ska tänka på det när vi planerar stugmaten!!

• nu är jag fruL

mailet har inte trillat in än... men ibland tar det tid.

japp man måste vänja nästa generation i tid. det är som att bli tant, man måste börja öva tidigt
    ska man bli "vinare" måste man ju också få öva...

åhhh, vad mysigt att planera stugmaten. Vi ska ha tjejhelg på en kompis ställe i skärgården. det är inte förräns i september men vi planerar redan vad vi ska äta och dricka

10 tjejer som mailar om varandra... min mailbox är snart överhettad. Liksom denna BT tråd.

• viktualia

10 tjejer i en sommarstuga... *asgarv* måste bli fullständigt galet lattjo!! sånt mår man prima av!

annars kan man ju planera bröllop... eller mormors 90 års partaj... eller talet jag ska hålla på kompisens (hon med stugan och magen) 30 årsfest... eller vad man ska göra på semestern... eller något annat bra... = allt för att slippa jobba....

• ica i rutan

Hihi, fruL:
    Nja, jag har lite halv-ledigt sådär...har eget företag på halvtid där jag förvaltar tiden som jag själv vill. :D Gött som f*n nu på sommaren, men det blir ju dessvärre mindre klirr i kassan då också. :D *flina* Men man måste ju fixa brännan till bröllopet också! Det är viktigt. 8)

Viktualia:
    Ja jag märker det. Ni är så duktiga så... ;) :D 40 sidor har vi skrapat ihop nu. :D Så är det med hängivna addicts! :D:D:D:D

• viktualia

Fniss fniss... nästa vecka börjar min semester som lär pågå i 3 veckor... risken finns att intensiteten i mina inlägg här blir något lägre.... ska försöka skippa att sitta tre veckor vid datorn...hm... det gör jag ju på arbetstid hela tiden.. men från början av augusti är jag tillbaka igen... (och helt borta lär jag inte vara...kommer ha tillgång till nätet i princip hela semestern...)

• nu är jag fruL

när är ditt bröllop Ica?

viktualia: det låter som att du har massor att göra! Din chef borde av sypati ge dig extra semester så att du ska hinna allt! och då skulle du ju även ha mer tid till oss planera är kul! jag älskar även att skriva "listor" över

• nu är jag fruL

hoppsan inlägget var inte klart!
    mina tant fingrar lyder inte riktigt!

listor över saker ähhhh
    strunt samma
    jag är tant!

• Jessie76

Jag kämpar och kämpar med min tan, ska ha axelbandslöst (Oj, nu kom jag på att jag inte svarat på tatuerings-inlägget. Jag syr upp klänning och sa att hon måste göra nån form av ärm så tatueringsj*****n inte syns - gamla synder rostar aldrig ) och då vill jag inte ha blekfisränder på axlarna.....

Jag tycker ni har en tråkig ton angående Jag har ingen aaaaning om vad ni pratar om
    Min chef säger varje dag att jag är så duktig på mitt jobb

Men om jag då har två barn och vill ha fler, då får jag ju hålla på heeela tiden?! Tråkigt
    Måste inrätta barskåp här på jobbet tror jag, det är ju för en god sak - right?

• viktualia

chefen är helt osynlig just nu... på semester i evigheter... honom lär jag inte se förrän framåt andra halvan av augusti... dvs..riskfritt läge!

och ja - älskar när det händer saker... därav allt på "att göra"-listan... tydligen verkar det stå "skriva en massa mer el mindre nödvändiga inlägg på BT" på den listan... undrar hur det kom dit?!? *grubblar* Men högt upp står det i alla fall... så det måste ju vara viktigt -eller?!?

• Jessie76

Vi ska resa bort direkt, 1 veckas Medelhavskryssning Gifter oss en lördag och åker till Palma 0700 på tisdag... Jag har hela två veckors semester i sommar - great! Har precis börjat på det här jobbet, så inga dagar sparade
    Men jag jobbar på det

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...