• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

ja tyvvär så kan man ju inte garantera sig mot just sjukdomar. Men jag är helt säker på att vitlök (dvs god mat) och whisky/vin (dvs god dryck) motar alla sjukdomar i grind.

ica det är såna uttryck som vi gamlingar använder

jag kan inte göra coola finger moves, inte bara för att jag är gammal utan för som ni vet mina knotiga häxfingrar...

• ica i rutan

Ska bara gå o fika flickoooor! :p Får nog bli en glass i solen 8) tror jag... :D Skit i att brudklänningen är trång, det är hela 6 veckor kvar ju! :D

• nu är jag fruL

i min ungdom fanns det ingen fågeldans. Då var det evert taube som förresten är en gammal klasskamrat till mig. födda samma dag dessutom vid 1800-talets mitt

• viktualia

fru L.... nu har jag skickat mailet från en annan adress.. kan ju inte hålla dig på halster i evigheter

• nu är jag fruL

nu mina kära kamrater så måste jag överge er för några timmar i alla fall.
    har en 3,5 timmars resa hem till svärföräldrarna framför mig. Tycker inte om att åka bil så långt...

men när jag kommer fram blir det grillning, massa vin och nattligt prat vid brasan
    svärfar gillar vin och svärmor gillar att prata, själv gillar jag både och

jag scheckar in vid 20, viktualia kanske kommer hem då, nej just det du skulle på kalas.
    Ha det så kul vi hörs allihopa.
    Bränn dig inte i solen ica.

• Jessie76

Fan va ni hinner med!!!

JAG har inget emot att ni då och då - MEN LÅT DET INTE BLI EN VANA! - Jag är mån om mitt rykte
    Blir det inte svårt med den näsan och vårtor med hår på och grejjor??! Tänkte du kanske fel? Usch

Jag är förvirrad - räknas jag till dom gamla med knotor eller kidsen med pekfingrarna? Bara så jag vet vilket gäng jag ska slåss för..........

• Jessie76

Diiito! Ta det lugnt när du är ovan, glöm inte axelbanden. Roa dig med måtta

• viktualia

jag tror att det är 30 års gräns för tantprojektet... så det är frågan om du fyllt år eller inte... eller så får du bli linjedomare...

• ica i rutan

Ta-taaaa fruL! :D

Jag tycker också om både prat o vin. Låter som om vi har maaaaaaaassor av intressen gemensamt.

Förresten, vi ska nog dansa brudvalsen till en Taube-sång. Du kan väl kolla med honom om han kan komma o sjunga live, du som har halva inne med honom. :D Kan man messa till himlen tro? :?

Jessie, Viktualia har rätt. Det är 30 som är gränsen. Det är dagen då du vaknar med finnarna utbytta mot vårtor och pekfingrarna har förvandlats till knotiga häxpinnar... Om du dessutom harklar dig och sen klingar av ett av dina skratt som förr lät som silverklockor lär du märka att tonen transformerats till ett raspande läte a´la sågverk. *upplyser villigt enligt vattentäta faktaböcker*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...