• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

japp jag ska jobba idag... allt för att förebygga hysteriska mängder övertid i augusti... alltså gäller det att som jag brukar säga "gasa sig ur krisen"

...fast jag rymde just till apoteket på jakt efter munsårssalva...blir aldrig av med den där skiten.... isch

• nu är jag fruL

ahhh, munsår inte kul
    maken får det ibland när han håller på att bli förkyld och det är inte kul. Usch
    men tur att det finns salvor

jag jobbar faktisk också en del idag
    måste förbereda måndagens möte...
    ligger efter...
    borde bli stressad...
    men blir inte det
    har tappat greppet lite inför semestern
    jag som brukar vara så flitig
    oj oj oj

• viktualia

jag går ju som bekant på semester imorgon... och då måste MYCKET mera vara gjort än hittills.....håhåjaja... kan dessutom inte jobba så länge ikväll, ska på middag med min m2bs förening.. klurigt...

idag är det färre skojiga typer i korridoren att prata skit med också...så nu kanske det blir något gjort?!?

• nu är jag fruL

hoppet är ju som bekant det sista som överger en...
    så man kan ju alltid hoppas att man ska jobba flitigt.
    Jag har haft stor projektöverlämning förra veckan så jag har lite för lugnt nu inför semestern. Det är otroligt, jag har aldrig haft så lugnt förut innan en semester. det brukar vara som du beskriver MASSOR.

Lycka till med att få klart allt. Egentligen borde ju jag vara en sann vän och sluta terrorisera dig med inlägg
    men du är ju en sån raring och skojig så jag kan inte

dumma mig

skönt med semester, planer? mycket bröllopsfix som sagt nyfiken...
    hmmm förening, intressant...

• viktualia

ska bli övernajs med semester...men planerna är ganska få... lite kajakpaddling med herrn, jag ska hänga lite i min hemstad (de flesta kompisarna bor kvar där), en sväng till sväronens (underbart ord) sommarställe på Västkusten och lite besök hos vänner däråt.. = en glad mix av inrikesresor utan större planering. En skojig plan är att en kompis och jag ska roa oss med att renovera hennes sommarstuga bara vi två tjejer - himla mysigt och skoj!

Vi satsar på bröllopsresan i oktober som årets stora utlandsresa. (Hm..har redan varit iväg en gång redan! Förlovade oss i Italien i januari på vår 5 årsdag, minisemester blev det).

• viktualia

föreningen var du nyfiken på också.. hm... det var det där med anonymiteten... ha ha... det är en sorts sportklubb som avslutar ett distriktsmästerskap med middag ikväll...

• nu är jag fruL

ha ha jag förstod att du skulle vara hemlig!!!
    men jag tänkte att, skam den som ger sig hon kanske försäger sig...

Låter som en toppen semester tycker jag! vi ska inte heller utomlands jag älskar sverige på sommaren. Och vi ska också ta vår bröllopsresa i höst typ okt-nov när det ändå bara regnar

vet ni vart ni ska åka?
    du ser jag är obotligt nyfiken
    ideer är kul, vi har inte bestämt än..

oj nu skriker dom om lunch...
    i´ll be back!

• ovigd

skönt att höra att man inte är ensam:)

• viktualia

det där med anonymiteten: får du spunk av nyfikenhet så maila på pratglad@tjohoo.se så ska du få min hemsidesadress.. hi hi... kan du motstå den?!?? fniss fniss

vad gäller bröllopsresa så svarade jag nog på det i nån annan tråd där du var och härjade också.... Mauritzius, Azorerna, Kap Verde, Västindien eller så... det måste bara passa med tider då vi kan ta semester och inte behöva ta alltför många dagar. Dessutom hänger det på att det inte är för lång flygtid...ska bara vara borta en vecka och det är ju skoj om det är nån tid kvar på plats...fniss fniss.. Än så länge inget bestämt! Grubbel pågår lagom ofta!

Ett tips är förresten att inte gör som vi. Vi kommer åka efter bröllopet som är 28 oktober, då har skolorna höstlov och troligen finns det billigare resor när skolorna INTE har lov... bara en tanke...

• Jessie76

Hej hej, jag är oxå är Hahaha... Skojjjjjjjar bara

Jag jobbar oxå som tusan idag Oj... inte så - jag vet vad ni tänker

Stracks dacks för lunch... Najs

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...