• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • ica i rutan

v: vad sägs om välmående...? :D Det är jag. Dessutom kan det vara bra att samla på sig lite, tänk om det blir svält i sverige? :?

Hur lång är du vickis? Jag är hela 155,5cm *stolt* :D:D:D:D:D och drar 44 i brallor ungefär....

• viktualia

inhandlad sprit... hm... fint vin från frankrike till biffen imorgon och en flaska alkoholfritt rött till min gravida polare.
    tips: blanda rött vin och fruktsoda = sommarvin på spanska!
    Spritskåpet är annars väldigt välfyllt här...behöver inte fyllas på speciellt mycket... kanske lite mer gin i så fall...hög åtgång på det

• nu är jag fruL

vikt är alltid relativt v och det är hur man själv känner som avgör hur man ser ut och om man är "tjock" tycker jag!
    så tyck som du vill. jag tycker du var fin

shit nu lät jag som en doktor phil kopia

jag befinner mig i dalarna.

jag gillar inte wisky men jag tar gärna en kaffe med massa baylies i eller kanske rent av 2 st

• ica i rutan

Javisst! Hela företaget jobbar järnet med :o:o:o:o:o:o:o:o:o på olika :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p. :D Javisst, alla som är :[bra på :o är välkomna!

• ica i rutan

Hähähääää... :D FruL är numera fruPhil. :D

• ica i rutan

Var bor ni? Jag bor i Blekinge. :)

• nu är jag fruL

ica, jag oroar mig också för svält så det gäller att förbereda sig för att överleva håller med !

vin mmmmmmmmmmmm gott

ha ha småttingar jag är 1.76-1.77 ( beroende på dagsform )

• nu är jag fruL

jag bor i stockholm i vanliga fall

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...