• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

japp jag har surfat lite hit och dit och kommit fram till att många av nixas klänningar känns lagom stilrena för min smak. eftersom jag är kort och tjock är risken för "gräddbakelseeffekt" överhängande (hihi...i dubbel bemärkelse hi hi) och dessutom ska det funka i oktober...

Visst finns det fler hålor men det blir nog bara knörvligt (mitt favvoord) eftersom jag hoppas på att få hyra... jaja... det visar sig... less is more är min devis på klänningsfronten hur som helst!

och fruL... du behöver nog avvänjningskur alltså... det där med att sitta vid datorn när solen strålar... hm... det är okej om man jobbar samtidigt.. men i din sits... *skakar på huvudet* och fnissar desto mer...

• nu är jag fruL

jag lyckades sitta ute i solen i 21 minuter alltså borta från BT lika lång tid!!! rekord

nixa har mycket fint. Igenom min senitlitetsdimma kommer en liten svag aha effekt. Detta har vi ju faktiskt talat om förit
    men men tanten är gammal och minnet det sviker

att jag behöver en avvänjningskur inför den stundande semestern. det är helt klart!

MEN var hittar man denna avvänjning och hur går den till?
    help me please, im in desperate need of detox

• viktualia

fniss fniss... jag hävdar ju stenhårt att mitt sätt att slippa bli en bridezilla IRL är att hänga här på BT... alltså svarar jag gärna på frågor om bröllopet många gånger om...

avvänjningskuren... tja... timer på datorn som slår av efter en viss tid kanske... eller ännu värre: berätta för din make vad du håller på med... han kanske kan hjälpa dig att hålla dig undan... (ytterst farligt men troligen effektivt råd som jag aldrig skulle ge mig på själv... alltså erkänna för min karl vad jag spenderar min tid på när jag slösurfar...)

själv önskar jag mest av allt att jag slutade härja runt på nätet på arbetstid... har dock ett så fritt jobb att ingen egentligen bryr sig. men beroendet är ju inte så bra för arbetsprestationerna... näe... det här är en allvarlig fråga...

hur som.... nu ska i alla fall lilla busiga Viktualia rymma! både från jobb och BT. ska shoppa lite sprit och mat till helgens besök här. så simma lugnt... jag återvänder så småningom!!

• nu är jag fruL

Ha det bra viktualia. Shoppa sprit och mat är den enda form av shopping som jag gillar

och jag kan bara säga. Att i ett desperat försök att komma ur mitt beroende så berättade jag för min man vad jag gör hela dagarna på jobbet!
    Så han vet!
    och han suckar!

Han kom precis in och frågade om jag verkligen MÅSTE sitta vid datorn när vi är hos hans föräldrar och alla sitter i solen och fikar.

vaddå måste är du galen det är som att fråga en alkis om han verkligen vill/behöver en till grogg. Svaret är ju givet

så stackarn lommade iväg med svansen mellan benen.

nej menb hörrni tjejer så mycket snusk ni tänkter Jag sa svansen mellan benen inte... mellan benen.. Fy på er (ja särskilt ni jessie och ica) som tänker så dirty tankar om min make
    ahhh fast nu fick jag ideeer
    kan nog slita mig lite för en lek i buskarna med maken och svansen

tjolahopp helt plötsligt måste jag försvinna ett tag

• Jessie76

*asg* tur att ni finns så man får ha lite roligt i hettan

Jag har fått upp (nej nej, inte så ) väninnan och bilderna är skickade, men dom ska väl genom ett sånt filter så det tar väl en månad!??!?!?!?!

Ett filter! Det skulle man ha!
    Annars är ju steg ett i en avvänjning att erkänna sitt problem - inte för att jag vet, men jag har hört

Jag måste jobba lite inför helgen, men jag kommer tillbax på ett tag....

• Jessie76

Rajtan tajtan i buskarna

Vart fan är chefen

• nu är jag fruL

glider in från busken med ett förnöjsamt leende på läpparna ahhh den lyckan det innebär att vara gift

och jessie, att du med chefen när du inte ens är gift

men vad sjutton säger jag, skulle det vara bättre att med chefen om man var gift
    jag är inte bara senil utan pouckad också !

är nog på grund av min utmattning

• nu är jag fruL

undrar om viktualia drack upp all sprit hon handlade
    hon har varit borta ungefär så länge som jag tror det tar för viktualia att sä'tta i sig ett rör gin i form av drinkar

hon kommer svamla värre än vanligt om hon inte däckar i soffan

undra om jag är lite avis som måste vänta till kvällen för att knäcka bubbel flaskan som ligger på kylnin ?

skicka över en grogg vetja, jag har ju semester idag

• viktualia

här har solen gått i moln. det är kvavt som f-n. jag är genomsvettig efter en cykeltur till systemet och lite matshopping på ica... har åter landat i fåtöljen i balkongdörrhålet (definitivt inte något annat hål...) och hoppas kunna jobba några timmar till...optimist javisst.

fruL... du får nog besöksförbud här..ett tag...fast....FY vad trist utan dig.. hm... kanske borde packa mig härifrån jag med...

...nu kom min m2b chockartat nog hem från jobbet... hur ska det gå nu?!??! nån som kollar vad jag gör....isch... näe.. han sa att han ska till banken en sväng... då får jag ju "jobbro" ett tag till *flinar fult*

• ica i rutan

Heeey!
    Grogg va´re här fruL! *hivar över ett grogg-glas med sprit o fanta* Vassego! :D

*flina* Jag hade glömt att :p är transa. Hahahahahaha!!! Asroligt. :D:D:D:D Sen måste ni tanter också få lära er att :[ (som vi ju redan kommit överrens om att han sk*ter) kan användas i olika sammansättningar. Tex :[-bra. :[-ful etc.
    Det var dagens gubbe-lektion.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hehe...viktualia:
    Yo siz, jag är också kort o tjock! :D Vad bra att du är tjock med, då kan du ju testa min upptäckt: Om man trycker pekfingret rakt in i magen känns det som deg. Bulldeg, typ. Testa får du se. *asg*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...