• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

fy vad gullit!
    jag blir alldeles varm i hjärtat!
    jag vill också bli så där, det är helt klart min dröm. Ibland när man ser riktigt gamla människor på stan som går och håller varandra i handen och ser söta ut så kan jag nästan börja gråta
    det är så härligt att se att kärlek kan finnas kvar efter 50 år.

Mina föräldrar firar "bara" sin bröllopsdag och nu har de varit gifta i 39 år!!! och pappa har fortfarande aldrig kommit ihåg en bröllopsdag

det säger en hel del om hur förvirrad han är ingen romantiker precis

• nu är jag fruL

Bra viktualia!!!!
    här undslipper ingen granskning!

kläm fram det nu jesse76

• Zozo

Jag försvinner till och fran när jag gör ett desperat försök att jobba, men nu tror jag att det är kört... Har klassat alla mina papper och ordnat skrivbordet (ska bara vara borta nagra dagar men kollegorna maste ju hitta saker och ting om de mot förmodan skulle söka ngt..)

• viktualia

Heja Zozo och glöm inte att det finns ett gäng här som tycker att vi borde ha blivit inviterade till skumpadrickningen i helgen...(oops...du skulle visst gifta dig också...fniss fniss...)!!! Näe; grattis i förskott och hoppas det blir ett mysigt minifirande!! Har du förresten avslöjat vad du jobbar med där nere i Frankriket?!? japp... jag är med i nu är jag fru Ls nyfikenhetsklubb!!!!

• nu är jag fruL

hoppas att allt går bra i helgen zozo. Kommer du att kunna logga in på BT eller kommer du lida av akut abstinens på måndag?

• Zozo

Hähä.. är ledig torsdag, fredag och mandag sa jag kommer nog att kunna logga in även da.. annars svimmar jag väl av abstinens pa stadshuset...!

• Zozo

De har lovat ösregn till lördag här

• nu är jag fruL

jag är inte bara väldigt nyfiken
    jag är också otroligt korkad

men är det så att ni gifter er redan på lördag, jag trodde att själva giftemålet skulle vara under er bröllopsvecka

kan du snälla förklara för en stackars Bt list

det verkar vara så att man blir lite pucko av att hänga här för mycket eller är det värmen?

eller jag kanske alltid varit korkad...

• viktualia

men nu är jag fruL - hon skrev ju att hon skulle ha två bröllop: ett mindre på lördag och ett större i augusti....

men du, det gör inget om du är lite korkad...det är jag också och jag trivs bra med att kackla här med dig/er andra ändå!! som sagt... vad vore min tråkiga jobbtillvaro utan BT?

• nu är jag fruL

Tack viktualia!
    När jag var liten fick jag en plansch av min mamma där det stod " det gör ingenting om man är lite korkad ara man är söt"
    vad kan hon ha menat med det månntro
    var jag korkad redan då

jo visst två bröllop, det har tilloch med jag fattat

men man kan vil inte vigas 2 ggr? eller
    fest kan man vel ha flera gånger men själva vigseln
    det var så jag menade

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...