oj oj oj du Jesse76, tanteriets ädla process ! det är viktig/hemlig info det
först gäller det att definiera sina mål: vilken slags tant siktar du på att bli, ungefärlig tidsplan.
Ta till exempel mig:
jag ska bli en rund tant och lite för tunn nu, ja då får man helt enkelt lov att se till att äta mycket. och då av hela kost cirkeln dvs fanta, godis och chips. Det är tungt arbete men har man målet klart så orkar man
sen ska jag bi en party tant som ska vara lurig jämt. jaga då är det bara att börja öva på party kondisen. Ibland får man lova att parta trots att man inte vill, ska man klara mänder av punsch när man är äldre så måste man öva nu. Även när man är bakis
sen ska jag vara excentrisk och ha massa katter, ja därför har jag skaffat 2 så är det bara att fylla på.
Jag ska ha en gråhårig gubbe. Ja därför valde jag en kille som är äldre än jag, ökar klart chanserna att han får grått hår i tid.
Viktigaste dock. Punschverandan... Kräver i nuläget mycket jobb. men eftersom jag ska bli "landet tant" så kommer det att orna sig. Jag övar på att ha landställe och trädgårdsland.
Ska man som mig bli en pervers tant så får man börja tänka i snusk banor och öva på sina pervo skämt. En bra ide är att även börja öva på att nypa pojkar i rumpan och smila och dregla samtidigt.
Ja jag har så många tant tips, men detta kanske kan vara en start.
Det viktigaste är dock som jag nämnt, sätt upp mål för vilken slags tant du ska bli och försök lista ut vad som krävs för att du ska nå dom. och sen öva, öva öva