• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Waaahhh! Svenskt saltgodis... argghh!Maste ha annars dör jag eller skriker frenetiskt tills vitrockarna kommer....!!!!

(och tvangsmatar mig med champagne av dyrare sorten!)

Jotack nu är jag fruL , vi gifter oss en omgang nu pa lördag, men inte sa mycket planerat till det här. Var mer av ett administrativt maste som vi gjort en kul grej av (plus att jag kom pa att jag nog ända "maste" ga till frisör och smink ).. Det "välplanerade" bröllopet med familj etc är 14/8 med slott och klänning och hela balunsen. Naja, en del av balunsen, resten slopade vi - (Slopat: kyrka, bukett, tarta, vals, vit klänning med slôja etc etc) och festar i en vecka med de 30 nârmaste! det ska bli saaa kul! Men mysigt nu pa lördag med!

• Zozo

Sniff 3h40min till sjag far ga och göra nagot vettigt .. Nollmotivation.. tur att jag inte jobbar tors-fred!

• nu är jag fruL

Festa i en vecka!!!
    och bor i champagnes förlovade land!!!
    varför känner inte jag dig och är bjuden på ditt bröllop det låter som om det kommer att bli kanon

och att få två bröllop
    precis vad jag skulle ha velat.
    Nu har vi ju vilat upp oss 3 veckor efter vårat superlyckade bröllop. Undrar om det är dags att börja planera del 2 jag som bara fick ett brölllop

undrar vad maken säger om jag vill dra igång bröllopsplaneringen igen
    tror inte jag blir så poppis

• nu är jag fruL

fast vi har faktiskt tänka ha en "tack" grill helg på landet för alla kompisar som var med på bröllopet

• viktualia

fniss fniss... jag är verkligen inte ensam om att spåra ur här på jobbet... oj vad mycket korridorhäng, minifikaraster och annat väsentligt som pågår här... slöhökarnas riksförbund har nog sin årliga sammankomst här!!!

/V som just ätit mellanmål... ha ha

• Jessie76

Klapp klapp från mig oxå, tänk du roar ju en hel nation För att inte tala om Paris

Jag har inte ens ljudkort i min dator tror jag, den låter inte ett smack.
    Undrar egentligen hur man ser ut när man sitter och frustar framför datorn och ser ut som att man jobbar? Sitter och bokför och asgarvar (tyst då förståss, med några "lätta" vibrationer i kroppen ) samtidigt som man gör ett tappert (hmm...) försök att se allvarlig ut?!

Vi är totalt tvärtom er, pardans (jag ska iof dra runt på en lyktstolpe men det ska väl gå an........ ) och inte champagne heller för det gillar jag inte Sorry - får jag vaaaaaa me er ändå?

• nu är jag fruL

Absolut, det blir ju ännu bättre!
    jag får din andel av skumpan
    och du får dansa istället för oss
    kan det bli bättre alla blir nöjda!

utom min chef
    men ha ha han är inte bjuden!

• nu är jag fruL

alltså viktualia
    mycket intresserad av din "håla" ( näe du lilla gumman tänk inget snuskigt nu )

granitbutik!!
    what the hell is that?
    det finns inte "hemma på min gata i stan"
    och som dessutom säljer salta bönor!
    Nej inget porrigt denna gången heller
    guuuuuuuud vilken fantasi ni har

• viktualia

Granit i Stockholm finns bland annat på Kungsgatan, Götgatan och i Västermalmsgallerian. Spana på www.granit.com De säljer tablettaskar med salta bönor.

Min håla ligger 25 mil västerut från Sthlm och sen pendlar jag ytterligare 7 mil västerut för att jobba. Och av anonymitets skäl vägrar jag tala om vad de heter. Bostadshålan har jag hamnat i pga min m2b och jag vill bara flytta därifrån... det är pga faktorerna a, b och z inte möjligt... så jag gnölar lite!

Är det nån som är grymt nyfiken får ni maila på pratglad@tjohoo.se så får vi se vad jag svarar... hi hi!

• nu är jag fruL

Granit har jag helt missat, men å andra sidan tycker jag inte om att gå i affärer
    även fast inredningsaffärer och affärer med prylar är helt ok.
    Men eftersom jag anser att alla andra människor är i vägen när jag går på stan så undviker jag detta så gott det går! fast för salta bönor... då kanske det är värt det

anonymitet är bra, i stockholm är man dock anonym som det är... fast kanske inte ändå

trist att bo i en håla som man vill flytta ifrån tur att BT inte har några geografiska gränser!

och akta dig... jag är himla nyfiken

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...