• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

hejsan tjejor!
    hur lever livet denna strålande morgon? Själv är jag lite lagom bakis efter en mycket trevlig kväll med kompisgänget på uteservering. Synd bara att jag inte lärt mig att gå hem i tid...utan jag följer glatt med när några semestrande kompisar kommer på den brillianta iden att man ska gå vidare kl 23.30.
    Visst ropar fruL i morgon är en annan dag klaaaaaaaart vi ska vidare

skitsmart som sagt... fast till mitt försvar så kan jag säga att det var för mycket folk på stället så jag var inte där så länge...

Jag tycker inte om att trängas eller stå i kö, det är vel en av anledninngarna till att jag inte gillar att shoppa.
    Stackars oms, hoppas att du hittar en klänning du gillar. Annars tycker jag att det lät som en bra ide att köpa en snygg kjol och jag tycker INTE att du ska lämna tillbaks den även fast du hittar en klänning

jag skulle själv behöva hitta en ny klänning till ett augustibröllop. Tyvvär så drar det paret på utav bara sjutton så det duger inte med "vanlig" finklänning så kanske jag också måste ut och leta... fyyyyyyyyyy vad trist
    eller så förtränger jag det ett tag till

• Zozo

Godmorgon alla supersnygga bruttor! Och ni andra med... häxor och dylikt..

Oms.. fanns det verkligen inget alls eller var det bara en san där dag när man inte borde ga och shoppa alls (ibland är allt bara FUUULT!)
    Hur är det, kan du sy nagot eller inte? Det finns ju annars mönster som är snygga och busenkla! Jag sydde ju tom min langkjol med släpveck till förra helgens minibröllop!
    42 är ju faktiskt ingen stor storlek;.. det maaaste ju finnas!

är jag fruL: vad ska DU har för sorts klänning da?? Vilken storlek har du? Med din längd hade jag ju nästan kunnat lana dig en klänning...

• nu är jag fruL

idag var det minsann inget drag här vill jag lova!
    Jobbar ni eller
    jag gillar gubbar
    särskilt transan och sugis
    sktinödiga gubben är också kul

som ni ser så jobbar jag som vanligt

• nu är jag fruL

kolla där var Zozo!
    hejsan fru fransman

• Zozo

Hjehej.. jo jag fick ju jobba lite pa morgonkvisten...

Jessie.. hej, sag dig inte först!

Vad artiga vi blivit!!!

• nu är jag fruL

japp, nuförtiden är vi inte bara schnygga vi är artiga också

Ohhhhhh det vore kanon att kunna låna en klänning! fast det kanske blir lite svårt med tanke på att du och dina kläder är i frankrike

hmmm vad har jag för storlek 38-40 antar jag. Fast jag tycker att storlekar är mycket konstiga. Ibland är de stora och ibland så hiiiimla små att man knappt går i en 42??? skumt.
    När jag skulle köpa en jacka i New York så gick inte large och knäppa för jag var för stor????? känns lite konstigt när man drar medium hemma????!!!!

Och jag tycker inte alls att 42 är stor storlek, det borde ju verkligen finnas överallt!

Men zozo du kan ju komma hem med lite kläder till mig

• nu är jag fruL

jag vill OCKSÅ kunna sy men jag har inte tålamodet, eller ideerna...
    fast jag har ju inte provat sen jag gick på högstadiet...
    Förutom att jag sytt dronker till mina syskonbarn. Räknas det

• Zozo

Näh, men ärligt talat vilken typ av finklänning söker du? Jag har nämligen en som hänger här... jätteunderlig men vacker, men jag tror att den skulle vara för stor. Annars hade den varit jättelätt att skicka! Och jag kan inte ha den längre.

(Hmm.. hur ska jag förklara den.. Lang, liksom lilaskiftande i tunnt lätt skimmrande tyg i flera lager, rak urringning med tunna, tunna axelband, ett slags broderi i silver pa bröstpartiet, insvängd i midjan och sedan lätt utställd. Inte alls min stil egentligen och väldans originell... men den var jättevacker pa. Tyvärr är den nog mer en stor 42a.. Oms?! Later det som ngt du skulle kunna ha??) Jag kanske tom kan hitta ett foto..
    Jag sag den nämligen härom dagen där den hänger och tar plats. Den är för stor över bysten till mig nu sa jag kan inte ha den.. sniff!

• Zozo

dronker?? vad sjutton är det!?

Jag hade faktiskt inte heller sytt pa en evighet, men med en mormor som professionell sömmerska och en mamma som fd sömmerska sa var man liksom sa illa tvungen att lära sig!

• nu är jag fruL

Zozo: den låter ju SUPER snygg!!!
    jag letar ju efter en fin finklänning om det säger dig något men jag vill inte ha en klänning som alla andra. Ja tyvvär är jag en sån sort. och jag vill inte heller ha ett "fodral" som man kan hitta överallt hos de som har finkläder.

Det vore jätte kul att se den!!! snälla leta fram ett kort. Men om den är stor över bysten så.... hmmm man kan ju uttrycka det som så att så värst bystig är jag inte... drar en b kupa... men maken tycker att mina bröst är finast och perfekt stora och det viktigaste är ju att han och jag är nöjda

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...