Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Gemma - blev det summa sumarum av mitt dravell??!! Då förstår jag att det var svårtolkat.
tihihi... tror jag förstår hur du menar. På allvar.
Gemma:Var pecis inne och tittade på frogspace,..Är så sugen på att ha ett sidanband runt midjan!
Välkommen till Sverige Gemma! Visst har vi en underbar sommar! Och i Skåne har det väl varit soligt och varmt precis hela tiden? Tur att man inte har en trädgård i denna värme, har tillräckligt jobb med att hålla mina balkongväxter vid liv...
Jag är i grund och botten en stor optimist. Är jag missnöjd över något så fixar jag så att jag blir nöjd. Går ofta på magkänsla och det blir alltid bra tillslut. Däremot är jag världens jobbigaste kund. Jag är inte konflikträdd och lyckas för det mesta förhandla mig fram. Har ni sett När Harry mötte Sally? När jag går på restaurang är jag likadan som hon (alltså, jag får inte orgasm när jag äter, utan jag beställer lika krångligt som hon).
I mina vänskapsrelationer är jag nog rättså krävande. Jag säger oftast vad jag tycker och är nog egentligen ingen kameleont som passar in överallt. Social visserligen, lätt att få kontakt och prata med folk, men har svårt att finna min plats i stora grupper. Jag har inget emot att vara en "besvärlig" människa, men jag önskar att jag kunde strunta i vad folk tycker om mig. Jag pratar först och tänker sen, men blir sedan jätteledsen om någon tycker att jag är knäpp. Där borde man kanske träna upp sitt självförtroende mer, eller kommer det med åldern (ni som är äldre än jag)?
Har haft en rättså krävande arbetsdag. Snart ska jag träffa en god väninna (som inte heller tänker innan hon öppnar truten). Vi ska ut och äta någonstans på söder och sen sätta oss på någon uteservering.
Kram från mig!
Brud_juni2007! Jag tror absolut man blir starkare med åldern, om man inte måste gå igenom något alltför jobbigt... Det gjorde min svärmor. Hon är rätt knäckt.... jobbigt att förhålla sig till en som inte har alls realistisk självbild och noll självförtroende. Hur gammal är du förresten, jag är 27år så halvgammal... Haha....
Lapinette..jo visst är det snart dags och jag är inte ett dugg nervös än! Mest orolig att allt inte ska ga som planerat..men en välplanerad fest har väl rad med sma missar?? ;)
Jag far alltid klaga da min blivande alltid tvingar mig..och skyller pa att han inte kan skälla pa svenska! :) Jag har dock lättare att klaga at andra än mig själv..och kan bli lite för mesig. Men oftast är det allt eller inget som gäller!
Välkommen till skane Gemma!
Izunia - är bröllopet välplanerat så har man absolut råd med små missar. När jag i någon tråd här på BT skulle skriva upp våra missar under bröllopsdagen så verkade de många och stora...men det kändes absolut inte så. Dagen var perfekt!
Brud_juni2007 - vad beställde du ikväll när du var ute med din väninna? Skulle var kul att höra en Brud_juni2007 beställning. Förresten, du är betydligt mer försynt i skrift än vad du är i verkligheten.
Brud Juni: Jag har helt klart blivit latare med åren. Väljer i större utsträckning bort allt och alla som får mig att känna mig klumpig, konstig, korkad, tjaskig eller för mycket. Dit hör bland annat valda delar av släkten, en och annan barndomsvän, trånga jeans och osmickrande provrumsbelysning.
Kanske lever jag i en falsk, skönmålad värld. Men jag tror att både jag och omgivningen blivit lite gladare.
Brud juni: Nu ser jag dig framför mig! Neonrosa, lurvig och helt vild. Ja, som det där trummande monstret i Mupparnas orkester. Har jag rätt?
Izunia: Missarna är oftast det bästa! Om det är för perfekt kan gästerna och man själv ha svårt att slappna av.