Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
utvandraren: Tack - Jag har nog typ tiodubblat mina vinkunskaper de senaste månaderna... och med den takt vi håller härinne kommer jag nog BLI duktig rätt snart ;) Superkul att lära sig av ickesnobbiga personer som ni.
Kram och gonatt: G
God natt du med! Nu ska jag ta med mig go´boken ut i parken....
Så ni tjejer sover redan...?! Här är man tillbaka från glasögonshopping till mannen och kinamat på stamkrogen. Sov gott!
Gemma:Tack,vad snällt av dig!Gissar på att du har kommit iväg nu.Trevlig resa!!!
Kommer inte ha någon who is who,vilket jag gärna hade velat!Vi har ca:140 gäster 1. Det kommer bli för jobbigt att göra 2.Kommer bli tjock som en bok,kommer ta halva middagen att läsa igenom 3.Har jag allt för dåliga ursäkter?
Nu är nästan allt klart inför smekmånaden,
det blev Italien tillslut.Eftersom jag är den som har hållt i planeringen för vårat bröllop.Är det I som ska planera våran resa.
Nu ska jag iväg och fixa "afrikanska kläder"till I svensexa,eftersom I ska gifta sig med mig vill hans vänner sätta på honom denna outfit..Killar lägger så mycket pengar på svensexor även fast min var ganska påkostad.Först ska dom åka helikopter,spela hästpolo,hyra rexalavdelning och 3 saker till som jag glömt och självfallet blir det middag och utgång på kvällen.
Kram så länge,zea
Zea,
Oj vilken häftig svensexa.. Står det om din möhippa tidigare i tråden?
zea - du hade många bra och självklara ursäkter . Själv hade jag ju också tänkt att skippa detta trots endast 60 gäster men tillslut kändes det så nödvändigt att vi gjrode det i alla fall. Det var riktigt skoj!
Så vart i Italien åker ni?
Zea vi ska ha 120 gäster och vi har skrivit om alla....Idioti! :D Hade varit lättare att slippa!
Det later verkligen som en trevlig svensexa!!
Utvandraren:Nej,skrev inga detaljer om min möhippa!!Det är så roligt för I han anar verkligen ingenting...
Lapinette:I är den som planerar hela resan.Det enda jag vet är att vi kommer att tillbringa våra första 2 dagar i Venedig.Både har varit mycket i Italien men aldrig i Venedig.Är inte det minsta orolig bara lättad över att lämna över det till I!Eftersom vi tycker om att ha semester på samma sätt.
Izunia:Vi gifter oss samma dag,och har nästan lika mycket gäster.Att du orkar göra who is who med så många gäster är riktigt starkt jobbat.
Kram,zea
Tröttelitröttelitrött... efter världens längsta dygn. Sverige är så fluffigt! Vill bara borra mig in i fluffet och sova där ute men jag får vänta tills i morgon. På att klämma på och gosa med det gröna.
Och så BLÅTT det är i himlen, första riktiga blåa himmelsfärgen jag sett på tre månader. Helt galet
Resan gick för övrigt förträffligt tack så mycket, blev uppgraderad till Economy Extra tack vare att bland andra utvandraren uppmuntrat mig att vara lite av en pain in the ass. Med massa benutrymme, benstöd och speciell stol och extra fluffig kudde. Here we go. Mycket fluff idag. CHAMPAGNEN var också fluffig och den charmerande bögen som serverade stack till mig en extra flaska "because you'll need it, it's such a long trip darling." Och när jag kom hem hade mamma och pappa förberett en jätteskål svenska jordgubbar som jag nästan lyckades klämma i mig helt och hållet.
Kram, G
Vad härligt det låter. Se till att bli riktigt bortskämd nu när du är hemma i Skåne och fluffa på ordentligt!
zea - jag hade tänkt att överlåta resan till O. Det var när jag var så planeringstrött och kände att jag gjorde allt...men så kom nya krafter och jag satt flera kvällar framför datorn och glodde efter bra alternativ. Valde tillslut mellan ett lyxhotell i Grekland och så Sorrentor. Vi är nöjda. Men vad spännande att inte veta...önskar jag klarade av sådana saker (att inte lägga mig i!).
Har också varit i Italien massor med gånger men aldrig i varken Venedig eller Rom. Min mans släkt kommer från Venedigtrakten så han känner väl till det. Någon dag hamnar vi nog där.
Izunia och zea - det är inte långt kvar för er del. Känner ni er stressade?