Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Roslagsbrud: Finns det NÅN man som gillar string? Min gör det då rakt inte. Själv vägrar jag använda nåt annat för jag är helt enkelt fåfäng, vill inte ha fyra skinkhalvor hehe.
Lapinette: Helt ok att din kompis hör av sig om hon inte tar Gemmas.
...plus att jag avskyr känslan av trosor som glider omkring.
Här i Kina gillar folk stora, bjärt mönstrade trosor.
Lapinette: Gav du min adress till din väninna? Hon får som sagt gärna kontakta mig.
Kram, G
Roslagsbrud:Tack!!Min I gillar inte string!!!
...och nu har folk redan börjat ringa HIT. Om lägenheten...
Majs, jag kan inte bestämma mig... Det kanske du redan har gjort? Jag gillar ju 2:an så mycket att jag nu kommit fram till att jag tycker att du ska köpa både 2:an och 4:an. Ha fyran på bröllopet och 2:an på andra fester.
Jag vet att jag är lite fånig men jag vill inte hyra ut om folk inte är lite "kära" i den.. sådär som vi var när vi hittade den. Det är en funkispärla, allt i original, skjutdörrar i glas, oljad ekparkett... saknar den.
Ibland, ofta, känner jag att livet vore så mycket bättre om man bara sålde allt man ägde. Utom handväskorna. Har ni kännt likadant? Trygghet och fångenskap ligger så snubblande nära varann.
Gemma: känner igen känslan mycket väl. När jag separerade för 3 år och vi sålde villan, så slängde jag bort 2 stora container med saker, + gav bort massor av rätt så fina saker till myrorna. Ville bara bli av med allt gammalt, börja om på nytt med färre saker. Jag var som i ett rus och slängde och slängde! Idag aktar jag mig noga för att återigen samla på mig en massa saker och lever under devisen, en sak in = en sak ut. T är ännu värre han så när han flyttade in till mig så tog han med sig några få böcker, sina skivor, gitarren och en fin liten hylla i ek. Ett fåtal klädesplagg fick följa med också. Det var allt! Allt annat slängdes eller gavs bort.
Men jag kan samtidigt festa mig vid vissa saker, mina böcker t.ex. Handväskor har jag inga problem med - äger ju fortfarande bara en! Nej, visst, köpte mig en till till bröllopet så nu kan jag använda mig av pluralis när det gäller antalet...