• Gemma

Bla bla deluxe

Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.

• Svar på tråden Bla bla deluxe
  • Izunia

Majs..jag hittar inte bilder pa klänning 2...annars haller jag med Lapinette om 4:an.. Jag gillar nr 1 bäst.

Maila gärna mig med! bellanails10@yahoo.se

Vad trist med gubben som ringde Lapinette..jag tcker nästan att synt är askul...! :D

• Gemma

...wo shir hen lei... jag är jättetrött... wo har pluggat hen hao och ska sova nu. Kinesiska tar knäcken på en, kinesiska + värme + airconditionförkylining = nästan död.

Ska läsa alla inlägg i morgon.

Kram G

• Roslagsbrud

Majs: har mailat dig!

• Majs Sthlm

Roslagsbrud:

superfin klänning! redan det man ser - jag kan tänka mig att tyget är något i hästväg, fast jag ser inte detaljer på bilden. och fina skor också. du kommer bli jättefin. kul att se!

• Majs Sthlm

Har mailat Lapinette, Brud_juni2007, Roslagsbrud, Gemma och Izunia.

Inte direkt några modellfoton som ni ser - och inte så många...

Izunia: kul att du gillar 1:an!!! Inte så många andra gör det hittills - fast min kära väninna M som jag tillbringat em och kväll med idag gillar 1:an bäst - och jag gillar den också. Men även 2 och 4... 3:an är helt borta.
    Men vad menade du med att du håller med Lapinette om 4:an? Menar du Roslagsbrud om bystpassformen osv.?
    2:an hittar du genom att bara scrolla ner längre ner på sidan - börja gärna nedifrån, det funkar så i bloggformatet tyvärr...

• Majs Sthlm

Gemma: du får krya på dig gumman... Air condition kan verkligen vara ett otyg!

• Majs Sthlm

Helt otroligt. Eleonore på Ytligheter-bloggen frågade om hon fick lägga in klänningarna på sin blogg så läsarna kunde rösta. Ok tyckte jag. Nu efter lite drygt sju timmar har exakt 600 personer röstat... och 23 kommenterat. 4:an leder stort men många verkar väldigt kära i 2:an. Undrar varför så få förespråkar 1:an? För lite hud?

• Brud_juni2007

Majs, nu har jag också röstat! På nummer 4. Men jag gillar även 2:an, det ser väldigt kvinnlig ut!

• Majs Sthlm

Brud_juni2007: busigt! självaste Karolina Lassbo på Glamourbloggen var inne och röstade och kommenterade...

Svar på tråden Bla bla deluxe