Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Apropå det förresten (fritt fram för egen tolkning av "det") - skulle gärna visa er hur vi ser ut tillsammans numera - jag och min avklippta Monique Lhuillier! Vi gick ju ut och dansade i fredags, tillsammans med vännen "väska med jättetofsar".
Har ni nån aning om hur / var man laddar upp bilder på nätet om man inte kommer åt sin hemsida?
Kramelikram: G
Vi vill se bilder!!! Dock är jag obotligt dålig på teknik. Hoppas någon annan kan hjälpa dig annars vet du ju min mailadress.
gemma: vill se!!!
verkar tydligen inte som att du kommer in på blogspot.com / blogger.com alltså.
men lägg upp på photos.yahoo.com
annars har jag sett här på BT att folk använt sig av www.tinypic.com
tror inte man behöver lägga upp en profil ens där.
t.ex. tinypic.com/igmg4z.jpg
Vill självklart också se!!!Precis som Lapinette är inte teknik min starka sida,men som sagt du har min mailadress...
Izunia förresten: nej jag vet att du är Lundbaserad men jag ska inte försöka ta dina skor! fel storlek och allt...
Utvandraren -Stort Tack!
Zea- kan jag fråga: de hade väldigt mkt fint på hemsidan, hur är utvalet i butiken i Sverige?
Gemma- hade varit otroligt coolt att se din nya/tuffa ML.
Lapinette raring, jag begraver min totalförvirring i massor av ord ;)
Fast det skulle jag inte ha avslöjat.
Jaja, ni vet ju redan allt annat om mig så why not. Viktig info: Pol Roger. Mannen och jag - vi rankar dig högt bland vinkännare. Speciellt han, eftersom han fått nåt knasigt i blicken efter att jag namedroppat alla dina favoriter. Jag vet inte tillräckligt, men i alla fall. Vi öppnade flaskan andäktigt och slurp! Så var halva innehållet borta. Smakade smaskens. MEN vi håller inte med dig om att den är "lätt", alls, vi tyckte att den var robust, krävande, tuff, citrusaktig och väldigt fyllig!
Väldigt kul att ha provat den, vi kommer lätt att göra om det. På hyllan ruvar nu en Moêt som är vår mesta godischampagne, tätt följd av Laurent Perrier.
Kram: G
majs nu har jag gjort en blogg (det gick!) men jag vet inte hur man infogar bilder... help, please? Kram, G
haha, Kina är bannlyst från tinypic.com! Såhär står det: "this country is banned for violating our terms of service".
Och till blogspot blir jag utsparkad - av kinesiska censuren, ungefär fyra gånger av fem.
Ibland blir man påmind om vad det är för värld man lever i just nu... kram, G