Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
MLK, håller tummarna för dig idag! Och... tur att hela stockholm är ett sånt ymnighetshorn av grönska och fägring så att man inte MÅSTE punga ut med en massa pengar för en bit land. Men förstår absolut grejen med att vara jordägare.
Och Gemma, var inte ledsen! Varje bröllopsdag kommer du att kunna ha din bröllopsklänning på dig utan att det ser excentriskt ut. Hur många skulle inte vilja det, egentligen?
Hur går det med Lapinettes bostadsletande?
Bara min man har sina Etonskjortor så klarar han sig. Han reser ganska ofta i tjänsten och då tar han bara dataväskan med sig, kalsong, strumpa och en skjorta. Det roliga ...eller ska jag skriva det mindre roliga är att han HATAR att packa! Han väntar in i det sista, stressar och är skitsur. Förstår inte alls då jag tycker att packning oftast innebär att man ska iväg på något roligt.
Skulle nog också lägga mig i kategorin bra på att packa efter alla vändor man gjort när man dansade (samt alla distansförhållanden ). Tyvärr måste jag ofta checka in min kabinväska då jag även släpar på min dator + en bunt papper. Förut var de inte lika hårda men nu blir det oftast no, no vid incheckningen.
Vad kul det lät att han tar "strumpa". Så varannan dag får högerfoten ha, den andra är det vänsterfotens tur. Så blir det rättvist. Och när den blir skitig är det bara att vända ut och in på den ;)
MLK - jag var senast inne för 2 minuter sen på DN Bostad. Det finns nada just nu. Har hittills sett 2 lägenheter som sticker ut lite mer än de andra men de är ju sjävfallet sålda redan. Hoppas att det kommer att krylla med vackra och stora lägenheter i slutet av augusti.
Hur går det med er tomt?
Önskar att jag kunde använda min klänning igen! Och Gemma, ni kan ju avlägga era löften igen typ på 5 års dagen. Känner flera som har gjort det...en bra ursäkt till en stor fest igen!
Precis, samma med kalsongen. Nej, jag menar självfallet strumpOR. När han reser i tjänsten är han oftast borta en natt och inte mer.
Ja, jag håller med om att livet vägde mindre innan datorn. Å andra sidan fanns en förfärlig mellanperiod när man hade flyttbara datorer med trettio minuters batteritid. Minns när jag flög från London till Dublin för att göra en intervju och hade pappas avlagda Toshiba i knät. Den vägde ungefär fem kilo och hade grön text mot svart botten. För att logga in behövde man en tre meter lång kod med en massa c:// och liknande. Men fortfarande kan jag väl tycka att min dator väger i mesta laget för att vara riktigt smidig (2,4 kg).
Lapinette, vi håller tjurigt fast vid vårt skambud och hoppas att de kommer till sans. Letar dock annat så länge, för det kan ta ett tag.
Åååååååh vad ??? är bra! Speciellt låten ??????.
ohh angest att jag aldrig mer kommer använda min klänning efter bröllopet...Vilket slöseri!!!
Man far väl dra till Vegas om ett ar bara för att ha pa sig den igen...vägrar sälja. Men att resa och släpa med sig extra 20 kilo pa en klänning...:?