Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Ha så skönt på gymet. Själv så skippade jag träningen efter måndag - spinning, tisdag - dancestep och onsdag - pump. Har ont ÖVERALLT idag. Kände att jag åtminstone skulle försöka komma iform efter min syndiag vecka ...och innan jag drar till Cannes imorgon.
Oj, vad ni är duktiga tjejer!
...går och tar en till glass.....
Gemma, vad som helst är väl kul! Spelar inte så stor roll om det är låtar jag redan hört heller-man kan ju alltid återupptäcka saker. Vilken adress ska jag maila till? Du kan få en på en gång.
Måste bara höra med er fransktalande brudar vet ni vad "pif" är??!!! Hi,hi har precis lärt mig ett nytt slangord på franska. Ska absolut använda det väl!!!
Lapinette: Näsa?
Vi ska nämligen på en avskedsfest hos några vänner imorgon nere på Rivieran. De ordnar den för att säga hejdå till oss (så gulligt) och har bjudit in alla som var på vårt bröllop som bor i området. Min man skrev då: On apporte quoi? Pif, Champ, brochettes, ... ;o)
Pif är vin!!! Man kan även säga pinard har jag nu lärt mig.
lapinette, pif = vin
ha! vi skrev samtidigt
Brud_juni2007 - BRAVO!!! Kunde du det själv eller frågade du A?? Måste man ordna fransk frågesport här för att du ska våga skriva?
Tyckte det var ett sött ord ...pif, pif, pif, pif!!!! Tror ni jag har abstinens efter min festarvecka. Ska snart råda bot på det då min bror har ordnat pic nic nere vid Djurgårdsbron kl 17.00 idag. Min bror är en kung på matlagning och pic-nicar...mmmm...!!!