Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Izunia, låter som om ni får fullt upp - härligt! Men ibland kan det bli väl mycket flängande, inte sant? Nästa vecka ska jag som sagt klämma in både skåne och frankrike, innan det blir stockholm i tre veckor. Julen kommer vi att fira i tyskland, sen vill vi inte planera mer. Och du har ju ditt bröllop... utomlands, eller hur?
Kram, G
Mitt bröllop är faktiskt i sverige. hemma...skönt!! Börjar ju bli alldeles "lagom" stressad nu!! :)
Jo det kan bli för mkt flängande..man vet ju inte riktigt heller vad pengarna tar vägen..haha.
Vart brukar du aka i Skane?
izunia, mina föräldrar bor kvar i uppväxtbyn i nordvästskåne, så det är dit jag åker för att vila upp mig. Det blir konstigt med knäpptystnaden efter det HÄR. Är som sagt lite spänd på hur jag kommer att reagera. Var i sverige gifter ni er, och när? Du har säkert sagt det förr men du får gärna påminna mig.
Du är i lund va?
Ja shit vad DYRT det är att resa. Panikdyrt! Även om vi brukar hyra en bil och picnicka oss fram genom landskapet. Bo på B&B och så. Det är dessutom mysigast.
Sen, en positiv grej med att så många av våra vänner bor utomlands, är ju att man kan bo gratis hos varann, äta billigt och få världens bästa och roligaste guider.
Gemma haller absolut med! Bäst att ha vänner utspridda runt jorden!
Ja vi gifter oss i Lund den 12 augusti...snart!
Ahhh, nu är man uppkopplad och på G igen!!! Här i Cannes är det 30 grader och de pratar om en ny värmebölja dvs när temperaturen är över 30 grader dygnet runt. Jag säger bara ...åhhhh vad jag älskar vår aircondition.
Påvägen från flygplatsen stannade vi och handlade...något min man inte är så bra på och jag bara njöt av att lukta på de solmogna tomaterna, plocka ned min favorit taboulé och klämma på mogna nektariner. I Sverige smakar inget lika starkt som här. Ska nu mina sista 2,5 vecka bara njuuuta av allt som jag inte kan få hemma.
Gemma - as you know...vi ska till Japan med stopp i Hong kong. Hade vi inte haft våra vänner där hade jag absolut röstat på Shanghai. Har dock inte hört ett ljud från min far sedan dagarna innan vårt bröllop (då han ringde och sa att han varit med om bilolycka och inte kunde komma). Vår resa är prelbokad och ska betalas innan den sista augusti. Jag hoppas han hör av sig innan dess...börjar bli orolig.
Och förresten....sa i våras då jag flög varenda vecka att när vi väl bor tillsammans ska jag inte flyga på minst ett halvår. Har inget inbokat (än så länge) från dagens flygtur tills i slutet av oktober när Japantrippen ska ske. Inte riktigt 6 månader...men åtminstone 3!!!
Izunia ...ja, det börjar verkligen närma sig för er. Vad spännande!
Lapinette-
Vill så gärna ge m2b en resa till Japan i 30års present....
Kanske man kan få lite tips av dig sen?