Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Ingen vila på denna tråd!
Gemma - drömvåningen är nyrenoverad och går i ljusa färger med lampor insprängda i taket i badrum och hall (precis som vi har det i Cannes). Den ska vara ljus, öppna ytor, gärna klädkammare, ha en stor balkong och 3 sovrum. Vi tar hellre en större, renoverad våning utanför stan än en mindre som vi måste renovera innanför stan för samma pris.
Roslagsbrud - fråga din frissa vad hon tycker. Det är ju faktiskt kul att göra något extra för dagen. Har du inte sett någon frisyr som du tycker om?
jaha min kunda avbokade sa nu sitter jag här till kl 11! :)
Lapinette det later som en underbar lägenhet! Jag älskar stora öppna ytor!
Lapinette, ni kommer säkert hitta en bra våning. Och att sänka taket 25 cm och fälla in halogen i hall och badrum är inte svårt, mannen gjorde det själv i vår förra lägenhet. Badrumstaket såg ut som en stjärnhimmel och vi kopplade en dimmer till, sen kunde man ligga i badkaret och låtsas skvalpa i atlanten.
Tror en bra hantverkare fixar det på två dagar.
Izunia - har dock inte hittat den än.
Roslagsbrud:Har du någon bild på klänningen?Då är det lite lättare att komma med förslag.
Lapinette: kolla in på www.gamlafilmstaden.nu Det är nybyggda lägenheter i en stil som blandar modernt och 20-tal. Omgivningarna är toppen, lite småstadskänslan, uppvuxet med en bra mix på människor.
Gemma, skillnaden på gmail och annan mail är att man har "oändligt" mycket utrymme. Därför kan man maila låtar och sånt. Tror det kan bli svårt om du har en mail som är kopplad till outlook på din dator och ej webmail. Om du har ex yahoos webmail kanske det går ändå, de har hyfsat med utrymme.
Hihi. Jag tror att brudklänningsletande/provande/hysteri KAN komma att leda till ångestattacker och prestationsångest hos min kära, så jag får avvakta åtminstone tills vi spikat datum för förlovning. Ja, inte för att jag inte vet ganska exakt vad jag tror att jag vill ha. Men ändå!
Roslagsbrud - tack för tipset! Har sett en lägenhet som är till salu där men oj, vad dyr den var typ 6 000 i månaden och 3,6 MSEK. Ska kolla in vad de har mer och när det är inflyttning...vill ju helst flytta i vinter.
Lapinette jaha! haha! :) trodde jag!
Gemma, vi sänkte vart tak i badrummet, satte in 3 spotar och fiberoptik (stjärnhimmel)!
izunia, gud vad coolt! Vi körde massa massa vanliga spotar och det blev också bra.