• Gemma

Bla bla deluxe

Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.

• Svar på tråden Bla bla deluxe
  • Lapinette

Japp, känner absolut igen dig!!! Pratar du alltid för dig själv när du har druckit? Jag gör det även nykter...men det har nog med mitt distansarbete samt distansförhållanden att göra. Vad tror du?

• Lapinette

Har ingen aning om vad ICR är men är självfallet daligen inloggad på messenger med min man och Skype för att kunna prata med pappsen (när han väl är där).

• Gemma

Lapinette, jag tänkte väl att du OCKSÅ var lite på örat. Den här tråden börjar balla ur totalt. Ett snäpp över bänken med A-lagare.

• Lapinette

Har förresten precis sagt adjö för dagen på messenger med mannen (som nu åkte från kontoret). Efter kontorstid blir det telefonsamtal. Konstant och ständig uppkoppling till varandra!

• Gemma

Lapinette jag har slutat prata med mig själv sen jag började skriva här. Helt ärligt.

• Lapinette

Oj, så du menar att jag behöver skriva ännu mer här så kanske mitt blir botat också!??!!

• Lapinette

Förresten när jag anlände här på kontoret gick larmet. Hur skoj är det att prata med Securitas när man inte är helt nykter?? Det konstiga var att larmet inte gick i den delen där jag sitter utan i vår andra kontorsdel där ingen har varit på hela veckan. Nåja, jag fick tapper gå in där i tjutet och larma av och prata med snäll Securitas kille...tror att jag sluddrade men hoppas att han förstod.

• Lapinette

Oj, hur mycket ska jag då skriva???!!!

• Lapinette

Gemma - ska nu dra hem och packa. Vi syns imorgon!

Svar på tråden Bla bla deluxe