• Gemma

Bla bla deluxe

Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.

• Svar på tråden Bla bla deluxe
  • Gemma

Eeeeh, det skulle alltså ha stått den massa kinesiska tecken där. Men det sket sig. Jaja. Bra är det i alla fall.

• Lapinette

MLK - skam den som ger sig!

Gemma - vet inte vad min dator väger men det är inte den lättaste...dock himla pålitligt och har en bra kapacitet. Har dock sagt till chefen att den är tung att bära.

• Gemma

Izunia, är den för bröllopig? Det är ju superinne med vita och cremefärgade klänningar nu och tittar man på oscarsbilder och liknande har folk hellånga aftonklänningar som ser på pricken ut som brudkläder.

• Lapinette

Izunia - dra till Vegas och använd den igen. Superbra firande av bröllopsdag. Ska ha den i åtanke...min klänning är inte så tung.

Gemma - fattar nada....vad är det du pratar om? Vad är bra???!!!

• Gemma

Lapinette: Hur ser drömvåningen ut?

• Roslagsbrud

Gemma: Vad roligt med din blogg! Klänningen blev ju jätte fin, även som kort. Och väskan är urläcker.

Du frågade om min bakgrund: Född i Frankrike av svensk mamma och fransk pappa. Flyttade till Sverige som 13-åring. Är alltså 1/2 fransos, men min T är en svensk viking.

Att gå på jazzfestivalen i går var trevligt och avslutades med Money Brother. Inte så jazzigt direkt men alltid lika kul att se och hör dem eftersom deras gitarist är en kompis till mig.

Två dagar kvar till semestern börjar (och det ska givetvis bli dåligt väder) och drygt 2 veckor kvar till bröllopet. Funderar fortfarande på hur jag ska ha håret, kan inte riktigt bestämma mig. Jag tillhör typen som aldrig sätter upp mitt 1/2 långa hår (har mycket självfall) eftersom jag tycker att jag har fula öron (T tycker givetvis att de är världens sötaste, och ingen annan har sagt nåt om dem heller med det hjälps inte) men det känns samtidigt tråkigt att inte göra någonting alls med det. Funderade ett tag på diadem men vet inte om det är rätt. Kanske en massa små klämmor? Tips?

• Gemma

Alltså realistisk drömvåning ;) ?

• Gemma

Lapinette: Försökte göra mig rolig och skriva ett jättelångt bandnamn med bara kinesiska tecken... jag har äntligen fått tag på en kinesisk artist som jag gillar OCH namnet. Men det funkade inte.

Roslagsbrud: Moneybrother är väl lite mer soul än jazz kan jag hålla med om men bra ändå. Två veckor - så nära! Såååå spännande! Hade jag varit du så skulle jag skutta in till någon frisör som jag gillar och litar på och förhållit mig helt öppen. Sen när de har gått loss och provfixat är du ju fri att förkasta. Om det var nåt jag ångrade, var det att jag fegade i vissa avseenden.

• Mycket långt kvar

Gemma, har du gmail? Jag är jättenyfiken på kinesisk musik. Vi skulle kunna ha något slags sporadiskt "dagens mp3"-mailutbyte isåfall.

• Gemma

Och tack alla för att ni sagt snälla saker om klänning och väska.

Svar på tråden Bla bla deluxe