Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Majs tackar! :)
Haller med om guldassecoarer! Jag har ett par döläckra skor som jag köpte i sydney... De hade passat perfekt.. 40-tal (stängd ta och rem upp till ankeln..), guldiga med lite inslag av brons och hög klack...:D
Roslagsbrud - om min väninna inte tar Gemmas lägenhet så är hon säkert intresserad av er i Enskede. För henne är det inte nödvändigt att bo inom tullarna. Kan jag ge henne din mailadress?
Tack Roslagsbrud. Jazzfestival... skulle vara superkul! känns som att jag kommit bort lite från den svängen på senare år tyvärr. Typiskt tjejer - gillar killen jazz osv.; gillar killen synth osv. Fast jag var där förra året en dag - kanske inte superjazzigt men Lauryn Hill var helt underbar!!!
Izunia: skorna låter fantastiska! Vad har de för storlek?
Gemma och Roslagsbrud samt alla andra som vill hyra ut sin lägenhet. Här kommer min väninnas mailadress. Hon bor just nu i London men beräknas flytta hem och ca 1 månad och behöver då lägenhet. Vet att hon har egna möbler till viss del men är öppen för alla förslag.
mmartinsson@rsasecurity.com
majs det är 37/38 men jag bor inte i Sthlm! :(
Hej flickor! Idag har vi 36 grader och jättefuktigt... blörk. Men på BT är det svalt. Börjar känna mig lite stressad, åker på måndag till Sverige, stannar sen några dagar i Skåne och fortsätter till Tours där jag möter min man som ska jobba där. När han svischar vidare till Canada (nu snackar vi JETLAG), åker jag till Stockholm och sen vidtar projekt uthyrning + flytt. Har redan anmält lägenheten till flera skolor i hopp om att två trevliga studenter kan dela den. Man vet ju själv hur desperat man var en gång. Och speciellt andrahandslägenheter till bra pris, med kontrakt och nästan garanterat minst två års "uppehållstillstånd" är rätt svåra att få tag på. Det är bara roddigt med allt, eh, roddande.
MLK: Jag lär landa i Stockholm om knappt två veckor! Sen stannar jag tre veckor där, eller tills jag är klar med uthyrning och flytt.
Majs: Har du händelsevis hittat klänningarna hos Old Touch? De är duktiga, jag shoppade en tjugotalsklänning där för typ tretton år sen, jag slet ut den på en sommar men oj vilken känsla det var.
Ikväll är vi bjudna både till internationella handelskammarens sommarfest och en "girls only"-kväll på baren Mint, men jag ska helt fräckt stanna i soffan. Det är för varmt för att gå ut.
Roslagsbrud: Är din T svensk? Har fått intrycket att ganska få svenska män gillar sexiga underkläder, att det mest är latinska killar som förstår sig på sånt? Men jag kanske bara är fördomsfull, har inte haft så många svenska pojkvänner. Eller är T fransman? Jamen så måste det ju vara. Uff, please, fill me in. Blir så snurrig av hettan.
Jag hade en period när jag köpte en del La Perla, Millesia och Chantal Thomas men nu blir det mest wonderbra... mycket lyft för pengarna vill man ha.
Kram, G
Min klänning har varit klar nu i 2 månader
Har inte rådfrågat någon om någonting angående min klädsel till bröllopet.fast börjar smått bli osäker...Men behöver era råd.Frågan till er är ska jag ha en enkel slöja eller om inte vad tycker ni skulle passa annnars???.Länken är www.pronovias.com sedan finns känningen på dreams och den heter india.
Kram,
zea
Zea, har spanat på den förr, den är supervacker! Enkel men raffinerad, du kommer se ut som en dröm i den. Yes, jag tror att en liten slöja hade funkat. Även om jag personligen inte är nån slöjmänniska ;)
Kram, G
Gemma:Tack,det kanske blir en slöja ändå fast jag har lite svårt att se mig själv i en.
Gemma: Nejdå, T är så svensk han kan bli! Men en romantiker som sagt. String är däremot det värsta han vet och där är vi helt överens. För övrigt håller jag med - ska vara mycket lyft för pengarna men inte för mycket kläm. Gillar därför balconette modeller...
Zea: Underbar klänning! Även jag tror på en slöja till, en liten, kort och fräck...