Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
oj ja det var roslagsbrud jag höll med. Den ser inte ut att sitta som den ska. Nu när jag sett 2:an gillar jag den!!
1:an tycker jag kan vara riktigt sexig med höga klackar, snygg frisyr och sminkning! :)
God morgon! Majs, har gjort ett nytt besök och gillar fortfarande tvåan bäst, fast fyran sitter fint på nya bilden. Boleron är jag lite osäker på, föredrar när man bryter av med nån axelprydnad med annat stuk (vintagepäls..?) Men det var en fin bild.
Och... vad duktig du är som lyckats jaga ifatt så många klänningar från olika eror!
Kram, G
Tror guldskor med slejf skulle funka till klänningarna, allihop.
Majs Sthlm - har nu tillslut även gett min röst och det är till 4:an. Tycker den absolut! Kan hålla med Gemma om att skippa boleron och istället ta något annat över axlarna.
Jag röstar på 4:an också, men utan boleron.
Gemma: När är du i Stockholm?
Tack Izunia, Gemma och Lapinette! Det är många som föreslår guld- och silveraccessoarer till (skor, band och annat). Låter snyggt!
Jag har ännu inte bestämt mig, men funderar på att köpa 4:an idag på lunchen ändå. Den kostar ju bara 799 (inkl. bolero ) plus att jag tror den är den som har störst chans att försvinna.
Boleron ja... jag tyckte ju det var en fördel att den fanns - bra att ha i kyrkan! Fast den ser kanske lite vardagsaktig ut.
Vintagepäls - låter underbart men jag vet inte om jag vågar. Jag är inte förtjust i fuskpäls och riktig päls sticker väl i ögonen på en hel del. Jag är ingen pälsaktivist öht men särskilt vintage-/second hand-/äldre päls tycker jag känns HELT ok - den finns ju redan och bör återanvändas! Var t.o.m. på väg att köpa en ozelotkrage av en tidigare kollega för några år sedan...
Izunia: tack för dina 1:ankommentarer (även om du nu röstar på 2:an...). Jag får väl anlita dig att komma upp och fixa mig...
Majs Sthlm:När man går in på ytligheter Tycker jag att bilden av klänning nr 4 är finare.
Tack zea
och MLK!
Tack Majs för bilderna! Vilken klänning du än väljer så kommer du att vara skitsnygg i den!
Just nu är det lite skralt på shopping fronten - bara en snygg vit skjorta till T - eftersom jag försöker vara sparsam. Inte lätt ska jag säga! Men nya underkläder tänker jag unna mig i alla fall. T suckar längtansfullt när han ser skira modeller med spets men jag tycker mest att spets kliar och är obekvämt. Där ser man hur det kan bli när det krockar mellan en romantiker och en praktiker!
Ikväll är det Skeppsholmen och jazzfestivalen som hägrar. Ska bli riktigt kul. Och underbart väder har vi dessutom.
Började dagen på jobbet med att måla tånaglarna. Seriöst, eller hur?
By the way - hör av er om ni känner någon som söker bostad i Stockholm. Vi har en 2:a i Enskede som vi gärna hyr ut i 2:a hand för original hyra 5000 kr, dvs vi lägger inte på en spänn. Den är just nu mycket sparsam möblerad. Vi vill helst hyra ut den på längre tid.