• Ese

1 Juli

Var är ni alla 1:a juli brudar? Jag har i mitt stilla sinne undrat varför ingen längre skriver i trådarna till jag precis insåg att de var avstängda för svar. Tittade efter om någon startat en fortsättningstråd men kunde inte hitta någon. Om sådan ändå finns får ni gärna guida mig dit

Hur går det för er? Har ni mycket kvar att planera? Är ni nervösa eller coollugna med allt under kontroll?

Jag går ständigt omkring med en känsla av att det borde vara mer saker att ordna med och planera för men jag kan inte komma på vad det ska vara. Är så rädd att jag ska missa något viktigt. Har ni några förslag på saker i planeringen som lätt faller bort, som jag kan ha glömt?

Hoppas ni har allt under kontroll och att ni hinner njuta av tiden inför bröllopet också!

• Svar på tråden 1 Juli
  • Ese

R&F: Vilket fint efternamn ni valt, vad jag förstod så var det inte någon av er som bar det nu? Vad kommer det ifrån?

• Hemligt!

En 1:a juli här också. Men hos oss vet bara jag och sambon att det blir giftermål. Ska in och kolla kostym till sambon senare idag. Köpte mina kläder förra veckan och har beställt tiara, halsband och öronhängen.

Ringarna ligger klara på posten. Bara att hämta. Hoppas bara att dom passar nu.
    Vi har beställt titanringar med vårt namn på.

Samtidigt som det är spännande att gifta sig i hemlighet är det roligt att få prata lite bröllop här på bt.

• Pilularia

Hemligt! : Jag skulle ALDRIG kunna klara av att hålla bröllopet hemligt!!!

• Ese

Hemligt: Jag håller med Pilularia, skulle aldrig klara av att hålla det hemligt. Hur skall ni gifta er? Kyrkligt? Borgligt? Utomlands? Kommer ni att gifta er i hemlighet eller är det hemligt fram till vigseln?

• Ese

Jag undrar förresten hur det har gått för bonitan som nyss bestämde sig för ett större bröllop än vad som ursprungligen var planerat?!

• R&F (1/7 2006)

Pilularia: Tack, tycker själv att den är lite mysig. Och bra att både bröllop o hundar får plats.

Ese: Tack. Det är killens mor som hette det innan hon gifte sig. Det är rätt ovanligt, bara den släkten som heter det. Killen bytade nu i april, så jag kan ta det i samband med vigseln. Ska bli roligt att byta..... :)

• Pilularia

Fick just reda på att de flesta som inte kan komma på bröllopet inte heller kan komma på någon hippa... Jag vill ha en lugn och inte så kostsam hippa utan heslt bara så man kan träffa sina vänner man inte sett på länge...

Men jag har tydligen tabbat mig och tappat mina vänner . Jag har inte varit sååå social under tiden jag och sonen varit sjuk så det är väl priset man får betala...

Trodde det inte men jag känner mig ganska ensam just nu!

• Överlycklig

hej här har nin en nervös brud. Fattar ni, det är snart vår tur!!!
    Sitter och skriver ut sidor till festprogramet, det tar sin lilla tid men det är skönt att få det som går gjort.

Jag läste en skvaller blaska för typ två veckor sedan, i den var en bild på prinsessan Madde och en så snygg håruppsättning, tror ni inte att nu när jag ska till frissan på tisdag så hittar jag inte tidningen...URK!

Annars är det mesta ganska lugnt, för er?

• Ese

Överlycklig: Hoppas du hittar tidningen med bilden på Madde och frisyren!

Vilken otroligt vacker klänning! Precis i den modell jag vill ha, jag hoppas min blir lika vacker när den är klar. Känns lite jobbigt nu att inte veta hur klänningen kommer att se ut...

Och vilka fina inbjudningar och festprogram ni har gjort. Måste ha varit en del pillergöra där, eller?

Pilularia: Vad tråkigt med dina vänner och din hippa. Det är väl förståeligt att man inte orkat upprätthålla alla relationer när man gått igenom sådant. Desto större anledningen till att ordna en mysig hippa skulle jag resonera som vän, men det är jag det.

Hur mår din bror förresten?

Svar på tråden 1 Juli