• Ese

1 Juli

Var är ni alla 1:a juli brudar? Jag har i mitt stilla sinne undrat varför ingen längre skriver i trådarna till jag precis insåg att de var avstängda för svar. Tittade efter om någon startat en fortsättningstråd men kunde inte hitta någon. Om sådan ändå finns får ni gärna guida mig dit

Hur går det för er? Har ni mycket kvar att planera? Är ni nervösa eller coollugna med allt under kontroll?

Jag går ständigt omkring med en känsla av att det borde vara mer saker att ordna med och planera för men jag kan inte komma på vad det ska vara. Är så rädd att jag ska missa något viktigt. Har ni några förslag på saker i planeringen som lätt faller bort, som jag kan ha glömt?

Hoppas ni har allt under kontroll och att ni hinner njuta av tiden inför bröllopet också!

• Svar på tråden 1 Juli
  • Pilularia

Penny28: Min ligger på bron och lufttorkar... Ska spraya den med lim sedan så kanske den håller ett tag iaf, då får den ligga på bokhyllan ett år eller så.

• Överlycklig

Jag slängde min till alla ogifta tjejer på bröllopet, dock låg den sen hemma på bordet dagen efter lite kantstött och sne men det gör inget, vi har hängt upp den så får den torka så ett tag tills den faller sönder. Vi valde en enklare (billigare) bukett så att vi kan köpa en ny varje år istället för att titta på en torkad skrymp :D

• bonitan FRU 1/7-06

Nu vill jag oxå dela med mig.. :)

Gifte oss 1juli, vilken underbar vi fick här i sthlm..
    Vi gifte oss i sthlms stadshus. Underbar miljö.
    Allt var kanon trots bihåleinflammation och struligt med vissa gäster, cateringen var 45 minuter sena.. m.m
    Allt det gjorde ingenting, men det är tur att man inte är kontroll människa.

lite bilder finns här, det är våra gästers foton, fotgrafen har semster till v 30

www.familjeliv.se/krypin/bonitan/galleri.php

• Fru Nilsson 1/7-06

Pilularia
    Du ser helt underbar ut på korten. Det måste ha varit en helt fantastisk dag!

• Pilularia

Fru Nilsson 1/7-06

Jodå dagen var underbar!!!

• Fru Villa Solglimt

Pilularia

Det ser så härligt ut på era kort.
    Grattis!

Tjejer
    Hur känns det nu med 'det äkta ståndet'?
    Själv tycker jag det är helt underbart bara att kunna få säga: min man!
    Att jag bytt efternamn - tja, jag börjar väl lära mig det

• Pilularia

Fru Villa Solglimt:

Tack o tack! Grattis själv!

Jag har inte lagt ut någon berättelse om våran dag men det kanske kommer. Å andra sidan så säger bilder mer än tusen ord...

Jag försökte gå in på eran länk med men lyckades inte, kan du lägga ut den igen... Blev ju lite nyfiken!!!

Att vänja sig vid efternamnet tar nog tid. Man är ju inte identifierbar med det nya namnet så när man ringer och bokar tider så får man ju fortfaranade säga fd .... "å du har gift dig..." får man ju till kommentar överallt!

Jag har skrivit gamla namnet och nya om vart annat. TOM så har jag fått visa pappret från myndigheten, för att styrka mitt nya namn.

Här kör vi med Mannnnnnen med utlänskbrytning... En hamburgerbar här i trakten hade en utlänning som alltid sa så när min gubbe handlade där. Det låter så kul så har jag fortsatt med det.

• Fru Villa Solglimt

Konstigt att länken slutat funka... få se om det funkar bättre nu.
    www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1778815.html

Annars heter tråden 1 juli blev jag äntligen fru (bilder) under gifta

Ang. nya efternamnet: Jag satt och övade på min nya signatur och skulle skicka in för nytt körkort. Men - vad tror ni jag skrev?
    Ja, inte var det mitt nya namn inte! Det var bara att beställa nya blanketter

Loppan05
    GRATTIS! Många fina bilder på vackert brudpar.

Svar på tråden 1 Juli