• Ese

1 Juli

Var är ni alla 1:a juli brudar? Jag har i mitt stilla sinne undrat varför ingen längre skriver i trådarna till jag precis insåg att de var avstängda för svar. Tittade efter om någon startat en fortsättningstråd men kunde inte hitta någon. Om sådan ändå finns får ni gärna guida mig dit

Hur går det för er? Har ni mycket kvar att planera? Är ni nervösa eller coollugna med allt under kontroll?

Jag går ständigt omkring med en känsla av att det borde vara mer saker att ordna med och planera för men jag kan inte komma på vad det ska vara. Är så rädd att jag ska missa något viktigt. Har ni några förslag på saker i planeringen som lätt faller bort, som jag kan ha glömt?

Hoppas ni har allt under kontroll och att ni hinner njuta av tiden inför bröllopet också!

• Svar på tråden 1 Juli
  • R&F (1/7 2006)

hur lyckliga är ni? jag svävar fortfarande på rosa moln :d

• Fru Villa Solglimt

R&F (1/7 2006)

Jag är hur lycklig som helst. Den här helgen har varit fantasktisk! Allt har gått som vi ville - vi hittar inget som kunde ha varit bättre (nästan i alla fall )

Nu ska jag bara vänja mig vid mitt nya namn :D

• bröllop2006

Vi hade oxå en helt perfekt bröllopsdag!!! Vilken känsla att stå där i kyrkan.. så oerhört obeskrivbart mäktigt!!!

Nu ska bi åka på en liten honeyweek till stugan :) En bild finns på första sidan på vår hemsida www.netforces.org/marie/060701/

fler kommer när vi kommer hem igen:)

Fru B.

• Adorable

Ååååå vi hade världens underbaraste dag. Allt var elt perfekt från morgon till nästa morgon =)

• Ese

Vad härligt att höra att ni haft helt underbara vigslar. Vädret som var det enda jag oroat mig flr nästan var ju kano hela veckan, hela morgonen, det var fint när jag kom till stugan fyrtio minuter innan vigseln. Sen hände det som inte skulle hända snabbt som attan. Prick halv tre när vigseln började började det också regna. Vi hann aldrig ens sätta upp partytälten för det var ju så fint väder. Så under hela vår vigsel åskade, blixtrade och regnade det. Typiskt. Innan inmarschen när jag såg det började regna var jag smått hysterisk och höll på att börja storgråta. Men sen skrattade jag och log genom hela vigseln, det gick liksom inte att göra annat. Det var så ofattbart. Det första som hände när de skulle spela och sjunga var att det kom en åskknall som slog ut all ström, men vi fick igång det igen. Och säckpipan fungerade inte riktigt som den skulle på grund av vädret. Lite missöden blev det på grund av vädret men alla säger att det var en otroligt fin och minnesvärd vigsel och att den blev otroligt avslappnad just för att jag tog det så bra och log och skrattade. På morgonen dagen efter kändes det lite jobbigt eftersom jag är prefektionist och vill ha allt precis som jag tänkt. Men sedan har det bara känts bättre och bättre. Det var faktiskt en underbar dag och faktiskt ganska häftigt med åskan och tydligen så blixtrade det en hel del bakom oss. När vigseln var över så slutade också regnet Jag tänker att det nog var min morfar som ville vara med där på ett hörn.

• emmsan2

Åhh, det var en sådan fantastisk dag, JAG ÄLSKAR ATT GIFTA MIG, vi ville aldrig att kvällen skulle ta slut.....

• Penny28

Vad har ni 1 juli-brudar gjort med era buketter???

Svar på tråden 1 Juli