• Ese

1 Juli

Var är ni alla 1:a juli brudar? Jag har i mitt stilla sinne undrat varför ingen längre skriver i trådarna till jag precis insåg att de var avstängda för svar. Tittade efter om någon startat en fortsättningstråd men kunde inte hitta någon. Om sådan ändå finns får ni gärna guida mig dit

Hur går det för er? Har ni mycket kvar att planera? Är ni nervösa eller coollugna med allt under kontroll?

Jag går ständigt omkring med en känsla av att det borde vara mer saker att ordna med och planera för men jag kan inte komma på vad det ska vara. Är så rädd att jag ska missa något viktigt. Har ni några förslag på saker i planeringen som lätt faller bort, som jag kan ha glömt?

Hoppas ni har allt under kontroll och att ni hinner njuta av tiden inför bröllopet också!

• Svar på tråden 1 Juli
  • bröllop2006

jag tycker nästan att det är lite jobbigt att vara på BT nu (men jag är ju beroende & kan inte låta bli *ler*)

jag känner på nåt vis att jag inte vill få med tips nu för det är ändå för sent nu.. nu blir det som det blir helt enkelt.. därför känns det lite jobbigt att läsa om allas planerande & alla bra tips just nu.. svårt att förklara, jag är lite knäpp:)

marie

• Pilularia

bröllop2006: Jag har int evarit ute på flera dagr nu... Men endå så måste man kolla....

• Penny28

Gjorde vid naglarna idag. Fattar inte riktigt ännu...

• bröllop2006

jag hämtade ringarna idag förresten.. så fina!! ny vigselring & putsade förlovningsringar:)

i morgon ska vi fixa håret båda två.. på tordsag blir det naglar.. & så ska vi träffa cateringfirman en sista gång innan..

håller på med vigselprogrammen.. ska fixa tipspromenaden.. & handla champagne, dricka, kaffe, mm..

klänningen håller på att sys in.. underkläder ska jag köpa på torsdag!

men det är luuugnt.. hihi

• Sunshine77

Känns riktigt overkligt... Man har planerat så länge och nu är det dags!!! Men oj vilken underbar dag vi kommer få allihop!!!

• Pilularia

bröllop2006: Lugnt???

Gubben börjar bli förkyld nu, HJÄLP!!! Han är jättenoga med cvitamin m.m men nu så är det kört!

Ska börja packa bilen nu, det är snart dags att hämta nyckeln!

• bröllop2006

Pilularia

Måste inbilla mig det iaf.. annars tappar jag nog kontrollen:)

men det känns faktist under kontroll trots allt

M

• Sunshine77

Nu är det riktigt pirrigt o fjärilarna i magen blir större för varje timme som går tycker jag... Imorgon åker vi ner till Skåne o ska fixa resten med våra respektive föräldrar. Nu längtar man riktigt mycket men jag tror det är viktigt att ta vara på de här dagarna innan också för sen kommer allt gå så fort...

• R&F (1/7 2006)

Igår ringde en gäst o sa att han inte kommer, sjukdom. Trist. Vi har tydligen ingen hundvakt längre heller. Men det löser sig.

Den vilda blomman som jag skulle haft i buketten har slutat blomma. Har varit ute en timma i skogen nu på morgonen och letat, men hittar den inte. Nu blir det omplanering.

• Pilularia

R&F (1/7 2006): så tråkigt... Vi har inte vågat göra bordsplasering pga vi inte vet om någon kommer att falla bort.

Ang blommor så betalade jag vår idag... 1500 kr och det är bara för blommorna!!! Som tur är så binder hon gratis(en väninna) så tar hon hand om buketten tills det är dags.

Dukningen gjorde vi igår, så diskade vi upp bestick m.m så vi slapp oroa oss för det.

I morgon är det maten och så är det ju så att mina naglar blev toppenbra, men långa så känner mig lite funktionshindrad. Har haft fullt upp hela dagen så nu är det dags för en vila!

Svar på tråden 1 Juli