• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • lightfish

Noomi

Jag skrattar så att jag sätter mitt goda, men ack så dyra, ryska te i halsen :D ;)
    Jag vet att jag kan vara ganska duktig på att shoppa jag med om jag bara har rätt person med mig ;)

Var ute igår med en BT: tjej och hon shoppade och jag shoppade :D Visserligen billiga saker: bara en t-shirt från Mango för typ 269:-;)

• Noomi

:D
    Trevligt med BT-date! Jag ska ju smyga med Cinderella med flera i höst har jag tänkt... ska bli skoj att se hur många timmar man egentligen kan spendera med bröllopssnack.

Ryskt te, lät intressant... varför är det så dyrt? Själv är jag smått beroende av kaneltet från Yogi. Fast jag är iof beroende av kanel, punk.

• lightfish

Noomi

Äsch..vårt ryska te är bara dyrt för att vi köpte det i en fin butik i Bryssel nära Grand Place. ;)

Åh...ska du och Cinderella ses? *tittar storögt* Gud vad jag är avis... ;)

BT dejter är helt enkelt än så länge underbara, Chilianna som jag äntligen träffa har ju redan hunnit gifta sig och är en guldgruva för mig som har allt kvar! Och att hon sen är en toppen tjej gör det hela mycket trevligare :)

• Noomi

Jaha... men bara det gör ju te lite "fancy" ;)
    Ja, Cinderella bor ju liksom i staden där jag kommer hamna i höst... så jag ska hänga på deras BT-träffar.
    Men jag kommer ju åka till STHLM ibland också du vet... ;)

• lightfish

Noomi

Det låter super, så jag oxå får lite Noomi tid ;) Nåja, nu blir det ett avsnitt 24 i sängen med N. Så god natt, sussa gott sen. Hörs snart! :)

• Noomi

Ah, mys. Här finns inte ett skit att kolla på... men jag behöver ändå sätta mig i en ishink, håller på att flyta bort!
    Sov gott tjejen!! Kram!

• helmina

isa_1

Hej och välkommen hit. Vi har samma datum. Kul.

• Dalabrud-07

Vi berättade för mina föräldrar igår att vi bestämt datum, bokat kyrka & präst samt bokat festlokal. Dom verkade chockade över att vi hunnit med så pass mycket så tidigt, dom skulle bara veta hur mycket som egentligen är klart

• lightfish

Dalabrud-07

Jag önskar att vi hade mer klart så vi kunde sätta en budget. Som det ser ut nu kan vi bara bocka av ringarna för vigseln.

Dock vet vi vad vi _vill_ ha men det återstår att se om man får det.

Kul i alla fall att de tog det så bra ;)

• Cameline

Nu ser det ut att det även för oss kommer att bli bröllop 2007, i juni.

JIPPIII

Svar på tråden Sommar 2007 #2