Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Stefans fästmö
Jo jag vet, var inte för lycklig över den. Men min mor berättade senare varför hon reagerade som hon gjorde, nu är det helt okej.
Cinderella
Det var ju skönt att ni har pratat om det! Det är alltid det bästa... Mamma o jag har oxå talat ut om några av hennes värsta kommentarer i början, hoppas hon håller sig mer nu...
Hej bruttor! Hur gar det for alla?
Jag har det bra, njuter av varmen, laser brollopstidningar och funderar over brollopsresa.
O daremot haller pa att bryta ihop stackaren. Han ar saa nervos over ringen sa han vill bara att allt ska vara over nu och att jag har den pa fingret.
Han haller pa att satta stenen idag och var uppe har nyss och beklagade sig lite. Ratt at honom nar jag inte far se den, haha! ;0 :D
Noomi
Tja...jag håller på att bryta ihop i väntan på våra ringar. Annars står all planering stilla :( Deppigt tycker jag. Men nåja, när ringarna väl sitter på fingrarna så kommer det ta fart igen :D
Nu vill jag bara att juni ska SPRINGA iväg, med ett stopp den 23:e ;), och att det ska vara mitten av juli. Längtar massor!!!
Idag var jag i alla fall på en supertrevlig fika med en BT tjej som redan hunnit bli gift. Riktigt kul i alla fall att träffa någon som har allt avklarat och kan berätta vad man ska göra annorlunda ;)
Jag väntar på att alla amerikanska tidningar ska komma ut med sina nya nummer :D så jag kan planera mina shoppingrundor :D :D :D
Idag fick jag ett litet nedslag i min planering.. som alla här vet hade vi bokat Lundby kyrka till vår vigsel.. idag ringde do upp och sa att dom rekommenderar att vi inte gifter oss där det datumet för det är power meet då.. varför den helgen för???? Och det är nästintill omöjligt att ta sig ut till Lundby kyrka under power meet för stråket med bilar går just där.. så att i år hade dom spärrat den helgen för aktiviteter i kyrkan, men när jag bokade visste dom inte att de va power meet då.. så typiskt.. känner mig inte alls glad nu..
:(
lightfish - förstår att du är otålig, men det går ju alltid snabbare än man tror det ska göra. Jag har väntat på förlovning sen december, jösses vad det har gått snabbt!
Gabbies - Alltid trist när nåt oförutsett händer. Vad tusan är power meet? Power och bilstråk, hmm... raggarträff?
Hoppas att det ordnar sig och att det går att lösa i alla fall.
Själv har jag varit på puben och druckit Kopparbergs Cider hör å häpna... så jag är lite lullig! :D
noomi_ du har helt rätt.. det är europas största bilträff.. den är varje år här i västerås.. men lite olika helger i juli.. o så valde dom just min helg.. usch för dom!
Misstänkte att det var raggare... har bott i raggartäta Tiiahölm (Tidaholm) en period så jag vet hur störande de små liven kan vara ;)
Vad känns mest aktuellt då, byta datum eller kyrka?
byta kyrka helt klart.. datum är sista alternativet.. dels för att jag så gärna vill ha det datumet och dels för vi redan beställt b la save the date magneter med det datumet
Gabbies
Åh vad tråkigt att höra!! Vad jobbigt!!! Hoppas ni hittar nån annan kyrka som känns bra!!