Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Stefans fästmö
Låter spännande! Jag tänker ju också ge mig in i leken med handgjorda egengjorda kort :D :D :D Men inte än ;)
Skönt att ha ett helt bestämt färgtema, jag velar känner jag :( Och som det ser ut nu: lavendelblått, rosa och mörkgrått... Alltså tillsammans.
lightfish
Ja det ska bli så kul! Men det går ju låångsamt framåt för oss, eller rättare sagt för min m2b... Nu är det väl en månad sen han o jag var o kollade på papper, o om en månad ska vi alltså åka in igen... ojoj, här går det undan! ;) Igår hittade jag o kompisen en till affär med jättefina papper, det var jobbigt för m2b... "Va, en _till_, måste vi gå till TRE affärer då?" (Ja, minst, tänker jag... ;))
Vårt färgtema är koboltblå/ivory/guld, vet inte om jag sagt det 1000 ggr redan... ;) Men lavendelblått/rosa/mörkgrått låter jättefint! Vad säger din m2b, är han engagerad?
lightfish m fl:
Jo, jag har läst hela tråden, tro det eller ej :) Jag och min blivande ska gifta oss i Linköpingstrakten någon gång i mitten/slutet av juli nästa sommar. Vi ska kolla på några olika lokaler måndag efter midsommarhelgen, och när vi bestämmer lokal så bestämmer vi också datum.
Jag läser vidare, och samlar på mig goda tips...
Duchess - Valkommen! Ar du en Linkopingsbrutta, alder? (ja, lite nyfiken :) )
Ok tjejer... jag har syndat! Provade ringarna idag, aven fast jag bara hade behovt vanta en dryg vecka till. De ar saa fina, sa jag ar jattenojd!
O var lite nervig ocksa ifall det var nagot som skulle behova andras, han ville inte hora nagot annat an att de ar perfekta nar vi val star dar forlovade. :D
Hej tjejer!
Nej, jag är inte en Linköpingsbrutta - jag är en Umeåbrutta :) Men min blivande är från Linköping. En gammal brutta är jag också, 35 år.
Vi träffades via nätet och gemensamma bekanta (lång story), och han kommer att flytta upp hit till Umeå i höst. Men vi väljer att gifta oss i Linköping nästa sommar.
Så nu försöker vi hitta en lokal som passar. Det är svårt, för vi vill kunna bjuda många gäster - gärna runt 100 personer. Vi har två ställen på gång, som vi ska titta på till midsommar. Förhoppningsvis blir det något av dem! Exakt datum spikar vi i samband med att vi bestämmer lokal. Gissar att det blir slutet av juli.
Finns det många Linköpingstjejer här?
Stefans fästmö
M2b är inte helt engagerad i den delen...ÄN. Han sa just igår att han blir engagerad när han måste lägga ut pengar :D Hur som helst, så har han redan lagt ut pengar eftersom han köpt 2 bröllopstidningar! En på eget intiativ och en som jag bad om ;)
Noomi
Det är väl klart du måste prova! ;) Tänk om den inte skulle passa den stora dagen D?!!? Ve och fasa... Så de är underbara? Jag vill se NUUUUUU!!!!
Duchess
Jag o min blivande är från Linköping
Duchess
Välkommen till Linköpingstråden, inte så där överdrivet aktiv för tillfället. Men vi har lite träffar då o då
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1616342.html
Duchess - Jag ar ocksa fran Linkoping, fast jag bor inte dar nu... och jag kommer inte gifta mig dar heller, men anda! :D
lightfish - Ja, jag var tvungen att prova den en gang till igar, haha! Mycket nojd med resultatet, framfor allt eftersom den ar annu snyggare tillsammans med vigselringen!
8 dagar kvar! :D
Noomi
Vilken lyx att få prova vigselringen OCKSÅ. ;) Avis är bara förnamnet på vad jag är... Du vet ju att jag kommer ha en vigselring i titan och den kommer vi ju inte att beställa förrän efter att jag fått min förlovningsring. Jag vill ha båda nuuuu...
Bara 8 (!!!!) dagar kvar för dig!!! Japp, tiden går fort även om man väntar på något gott.
Idag har jag varit på bio med min syster A som är 8 år. Sen efter det var jag dum nog att gå in i en butik och prova ett plagg som hon också ville ha.. *suck* Kom ut med två tröjor som är likadana men en i xs och en i m.... Nåja, kanske kan lyckas få en hundring av mamma för det dyra köpet...:D
Min rygg bråkar med mig men vi ska i alla fall försöka komma iväg till Gröna Lund ikväll! :)