Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Noomi
Skönt att höra att det inte bara är jag som trivs bäst här :D Hur är det med dig? Det närmar sig med stormsteg! Du måste bara mejla bilden efter den 23 ;)Ingen mobbekamera? *så nyfiken* Kram på dig :D
Hej lightfish!!
Nej, ingen mobilkamera tyvärr, men jag lovar att bilder kommer under helgen!
Ja, det närmar sig verkligen. O är minst lika fånfnittrig och förväntansfull som jag så vi kommer väl stå där som två fnittriga vrak när det väl är dags.
För övrigt köpte jag ett par skor igår jag kärade ner mig i, så nu måste jag köpa nya kläder eftersom inte klänningen jag redan har går ihop med skorna.
Dagens i-landsproblem!
Noomi
Ja... I-landsproblem tycker vi mycket OM :D Hur som helst, hittade en ganska söt blå klänning på Indiska men var tokstressad den dagen och hann inte prova den närmare. Men funderar på att köpa den som förlovningsklänning och gömma den för min N. Vet att han kommer uppskatta den mycket eftersom den är ljusblå och jag passar riktigt bra i det ;)
lightfish - Låter tjusigt! Du får se till att gå och prova den, den blir säkert jättebra!
Ska ta en låång tur på stan imorgon och hoppas på det bästa. Just nu springer (nåja, går) jag omkring i mina nya och hyffsat högklackade skor så jag inte avlider av skoskav på fredag. Matchar väl sådär med mina mjukisbyxor.
Noomi
*asg* :D :D :D :D :D
Det känner jag inte igen...men däremot alla gympadojor som vägrar passa mina fötter och som får bo med mig och mina fiiiina mjukisar ;) Hur som helst, det ser oxå ganska skoj ut! Jag kommer aldrig ha höga klackar problem igen eftersom jag har en artros skada i ena foten och ska inte belasta fossingen så ;)
Ah, nej då ska du nog hålla dig närmre markplan.
Jag har aldrig ägt ett par högklackade skor i hela mitt liv innan jag flyttade till England, vet inte vadan denna förändring.
Jag har alltid strosat runt i mina Converse och varit så nöjd så, men när jag upptäckte att jag hade en naturlig fallenhet för högklackat (måttligt högklackat) blev det lite roligt att ha sådana skor också.
Tyvärr delar inte O denna glädje, han påstår att jag köper massa skor som jag bara använder en gång.
Pyttsan, jag har minst 3 par skor jag _aldrig_ använt! :D
Noomi
Du oxå...? :D Jag har iofs bara 1 par jag _aldrig_ använt men N brukar försöka pusha mig att köpa lite glammigare skor men det är svårt här i Sverige...får shoppa lite i USA, där de har min storlek :D Dock tycker jag om halvhöga klackar så himla mycket men tja...peta i sig en tablett då och då för att kunna det...ja..det kan väl inte göra någon skada? :D
Ni kommer få det så myyyyys på er förlovningsdag! ;)
Haha, ja nog ska det mysas alltid! :D
Just nu är största projektet bröllopsresan, det är såå svårt att bestämma sig! Vi hade i stort sett bestämt oss för Tanzania och Zanzibar men vädret, eller rättare sagt antal soltimmar verkar inte vara det bästa i augusti-september.
Så nu är vi tillbaks på noll igen.
Noomi
Redan inne på bröllopsresa? Hehe..då ligger vi i lä så att det bara skriker *s* Vi har ju fullt sjå att komma på vart vi ska gifta oss...ha festen osv... :D
Noomi
Det blidde vår egna privata tråd
Kors i taket :D