• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Noomi

Ja, men bröllopsresa är nästan vårat favvoämne... så det är därför. Planen var från början att åka till Franska polynesien, men vi har nog fått inse att vi inte kommer (snyft) ha råd.
    Vi har ju de andra stora sakerna klara, så då tar man nästa på listan. :)

Våran privata tråd, haha. Ja, men alla andra får ju ta och pallra sig hit emellanåt också! :D

• lightfish

Noomi

Klart jag önskar Gerda och gänget var här men när de inte är det tja...vad ska man göra? *rycker lite på axlarna* Men saknas det gör alla tjejer!

Så tjejer...SKRIV!!!! :D :D :D :D :D

Vi ska ta oss i kragen och börja åka runt och kolla på alla ställen snart! Vi börjar med att kolla på de vi tillsammans bestämmer ligger på topp 10 och sen får vi se efter det :)

• Noomi

Åh, har ni så många ställen att välja på? Vi (eller rättare sagt jag...O tog det kolugnt) hade råpanik över lokal eftersom det visade sig att det fanns typ två som i bästa fall kunde kallas ok. Iof så är den vi tillslut bokade jättebra, men inte optimal kanske.
    Nåja, man kan aldrig bli 100% nöjd tydligen.

• lightfish

Nja...jag tror jag har ungefär 30 eller nåt på min sparade lista... :D Så vi har en del att göra! Sen kan det ju vara så att en del har gått åt..det vet man ju aldrig heller förrän man mejlat och frågat.

Vi har i alla fall kommit fram till att vi ska ha buffe, det är mer vi och i vår prisklass ;) Sen tycker vi inte om fylleslag så vi ska ha en tidig mottagning, typ bröllop 12-13 och sen sen lunchbuffe :) Så är det lätt för alla barn oxå, vi kommer ju ha ungefär 10 barn troligen som är under 10 eller runt 10 år. Sen vill vi att alla ska kunna ta sig enkelt mellan kyrka och lokal...ev. kunna promenera till och med.

• Clobberella

Oj vad ni pratar i dag tjejer!

• lightfish

Clobberella

Japp, man får passa på när det finns någon trevlig tjej här :) Hur är det med dig?

• Jädissen

Hej hopp...vi kommer gifta oss 25 aug eller 1 september...får man vara med här då?

• Clobberella

Jädissen Klart du får vara med, välkommen!

Lightfish: Jag sitter och skissar på mammas kläder till bröllopet (ska sy dem också) drabbades av en inspirationsattack, så det vara bara att börja rita

• Noomi

lightfish - Oj, vilken lyx med 30 ställen... då är det ju nästan garanterat att ni hittar Den festlokalen också!
    Vi ska också ha buffé och efter det blir det röjarfest. Inte fylleslag, men full fart på dansgolvet hela kvällen! :D

Jädissen - Klart du får, om du lovar att skriva mycket! ;)

• Noomi

Clobberella- Den där inspirationsattacken, kan du skicka över lite till mig med? :D Har massor att göra, men jag kommer ju aldrig igång!

Svar på tråden Sommar 2007 #2