• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Noomi

Hej tjejer! Efter en svettig och låång shoppingtur på stan kom jag hem med, ehh, en kjol. Inte världens shoppinglycka alltså, men kjolen är i alla fall väldigt fin och ska bäras med stolthet på fredag. :)

• lightfish

Gerda

3 ammande bebisar under 10 månader? Vem mer skulle jag bjussa som jag tydligen missat? ;) :D :D :D :D

Nåja... Chilianna har ju sin bebba som kommer vara, hmm, ca 10 månader. Men jag kommer vara platt.. ;)

• Gerda

Lightfish

Aldrig säg aldrig ;) Jag skulle vara "platt" tll efter 30 ju... gissa om A o jag går o klappar bullen ofta nu...

2 av mina ældsta vænninor væntar barn också ;) Riktiga partybrudar...ska bli sååå kul att se dem nyktra hela grav på fester haha... o sedan amningstiden :P

• Jädissen

idag har jag varit hos guldsmeden Den kommer att bli såååå fin
    Har även hunnit titta förbi "fest-stället" som jag helst vill vara i och det såg superfint ut så nu ska jag boka besök så att jag o min m2b kan få reda på lite priser o sånt

Och så har jag dansat runt midsommarstången

• Stefans fästmö

Jädissen:

Jag är från Göteborg! :D Vi har en tråd för BT-träffar oxå, vi skulle egentligen har träffats idag faktiskt men det blev uppskjutet. Gå in o kolla om du kan komma på träffen du med! Tror jag har sett dig i nån annan tråd, känner igen nicket... Jag gifter mig oxå i augusti så det kanske är därför?

Vi har klart:
    kyrka
    festlokal
    buffé men inte vad för slags
    marskalk, tärna, toastmasterpar samt solist i kyrkan tillfrågade o tackat ja
    ungefärlig ringdesign
    börjat fundera på inbjudningskort o kläder

• Noomi

Hej då tjejer, nu sticker vi till London och förlovar oss!! :D :D :D

• Gabbies

Noomi: ha det underbart!!!

• Noomi

Tack så mycket... rapport kommer imorgon! :)
    Nu försöker jag göra mig snygg, inte det lättaste... jag lyckades sätta puderborsten i ena ögot. :D

• helmina

Noomi: ha det underbart... :D

Idag börjar nedräkningenför oss... bara ett år kvar :D :D :D

Svar på tråden Sommar 2007 #2