Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
lightfish.... ja, vad ska vi workinggirls gøra?
Vi får ta igen när båda har internet hemma igen! :D
Enamorada & ni andra
Ja, vi är fem som gifter oss 070804 i tråden nu! Kul! :)
God kväll tjejer!
Märks att många av oss är i flyttartagen men även att det är strålande vädder... Det är inte många som skriver... :D :D :D
Nu är det semester för min del och imorgon blir det en del bestyr innan vi åker ut till skärgården och är där två dagar, in till stan och hämta familj på flygplats, ut till skärgården igen och sen hem på torsdag kväll för att tvätta och packa inför vår resa. Vi drar till Grekland, och så får vi se om vi har ringarna på oss när vi kommer hem ;) För de kommer hit till Sverige med familjen på onsdag! :) Fick höra att de var lika fina som på bilderna!!!
Hur går det för alla andra?
Kram, Lighten
jo planeringen ligger lite på is just nu.. under min semester som börjar om ca 10 dagar så tänkte jag åka till våran festlokal och kolla läget.. bestämma buffé osv.. känns som att jag inte kan göra så mkt mer just nu.. tjejen som ska hjälpa mig med inbjudningar och dylikt gifter sig nästa helg så att vi kommer inte igång med det förren om nån månad..
Jag känner mig i lite samma situation... Kan inte börja med trycksakerna innan min kompis kommer hem, o har inte fått svar från hotellet jag mailat om festen... Borde kolla upp flera cateringföretag, ska göra det nu i veckan... Jobbar så mycket nu så jag hinner knappt tänka på bröllopet, än mindre planera nåt!
Gokvällens tjejer!
Är själv i Sverige och hälsar på "alla"
Svärföräldrar var just här idag och åt en stor 4-rätters lunch Mycket god mta och trevligt sällskap i solen ute på landet :D
Vi gör inte särskitl mkt med bröllopet, men denna vecka är det iaf tänkt att träffa 2 fotografer och titta på och smaka tårtor!
Lighten, hoppas ni får sköna veckor framför er! Så skönt att komma iväg och kanske kanske komma hem förlovade! Håller tummarna!
:D :D
Förresten - ni som snart börjar med inbjudningarna:
Gör ni klart allt redan nu eller kommer ni att göra provex och sedan fixa resten senare?
Jag skjuter hela tiden upp... fast jag vet att jag borde börja fundera iom att första barnet kommer.... Men men.... det är ju över året kvar... ;)
Gerda: Vi har gjort (läs: skrivit ut på jobbet) provex av våra inbjudningar, och sen ska vi leta upp ett tryckeri som kan trycka dem "på riktigt". Fast det blir blivande mannens ansvar, han är bra på att kolla upp saker, och jag känner att jag har annat att göra med alla kläder som ska sys till den stora dagen.
Vi hoppas kunna träffa restaurangen och prästen i helgen. Eventuellt har prästen konfirmationer så det kan bli knepigt (konfaläger på somrarna) men det borde inte vara något problem att få träffa killen på restaurangen och få titta lite på lokalen.
Ska sätta mig och maila lite idag.
Gerda
Min tanke är nog att vi ska göra alla trycksaker under hösten, inbjudningarna är ju mest bråttom förstås men det vore skönt att ha även program-framsidor o så klart redan i år... Så kan man nästa år sitta med texten o alla andra saker som kommer bli sista minuten... Nu i sommar tänkte vi göra några olika prov-ex o sen bestämma oss för vad vi ska ha, o så gör vi dem i höst.